Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28675 Vraag Over Zwangerschapstest

• Auteur

Hoi allemaal,

Ik heb een vraag: Ik heb vanmorgen een zwangerschapstest gedaan, maar heb een vraag over de uitslag.
    De test is van ClearBlue.
    In het venster waar een + moet staan als je zwanger bent, is de – heel goed gekleurd, maar de verticale streep is heel vaag.
    We hebben al besloten om over een paar dagen nog een test te doen, maar wil even weten of iemand hier ervaring mee heeft.

Bij de zwangerschap van mijn eerste had ik een eigen merk test van de apotheek, en die was heel duidelijk, maar toen was ik al een week overtijd.
    Kan het door een laag HcG hormoon komen?

Groetjes Mylène

#2937676 Quote

Volgens mij is een plusje hoe vaag ook een positieve test. Maar als er 1 streepje heel dik is en die andere niet ja dan weet ik het ook niet zeker. Zou als ik jou was gewoon over een paar dagen nogmaals testen voor de zekerheid.
    Succes meid!

Liefs Loth

#2937679 Quote

Hoi Loth

Dank je wel voor je reactie!
    Net de bijsluiter nog een keer gelezen, en daar staat in, dat als het ene streepje dikker is dan het andere, het niet uit maakt en dat je dan toch positief test. Ik durf nog niet goed te juichen, dus inderdaad nog maar even een keer een test doen…

groetjes Mylène

#2937688 Quote

Heb op je vraag gereageerd bij wij gaan voor een tweede.

Groetjes Jojo

#2937689 Quote

Ik denk dat je zwanger bent meid! Hou me ten goede maar ik ben erg positief voor je 😉
    Zou wel ongelovelijk zijn, in de 1e ronde. Te gek.

Liefs, Billie

#2937698 Quote

GEFELICITEERD!!

ik had dit namelijk ook, in de gebruiksaanwijzing staat dat ook dit positief is!!

als je over een paar dagen nog een x test zie je dat de streep al veeel duidelijker is, dat was bij mij ook zo,

Geniet er maar lekker van,

Liefs Iris

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2937724 Quote

Hallo dat had ik ook hoor en ik ben ook zwanger. Dus ik denk dat ik je moet feliciteren want streep is streep en hij word steeds duidelijker zichtbaar naarmate je langer zwanger bent. In totaal heb ik er 3 gedaan.

Liefs Yvonne

#2937745 Quote

Lieve meiden,

Dank jullie wel voor jullie reactie!!!
    Ik ga zowiezo nog een test doen komende week. Maar heb toch al wat meer hoop.

Ik zou het wel gaaf vinden uiteraard, maar ook veel mazzel: 3 x zwanger (1 x werd een miskraam) en alle 3 de keren in 1 keer raak.

Liefs Mylène

#2937767 Quote

gefeliciteerd hoor!!! geniet lekker van je zwangerschap bofkont zo snel steeds raak!! fijn hoor!! een gezonden beeb gewenst in september!!

liefs sweety

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen