Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28679 Testen Voor Nod

• Auteur

Hoi allemaal!

Ik wil even weten hoe jullie denken over testen voor je nod? Ik heb even zitten kijken op het internet en je leest best wel veel dat vrouwen eerst wel een positieve test hadden maar wel gewoon ongesteld werden en dus een dag na nod negatief testen.

Liefs Loth

#2937756 Quote

hee lieverd,

dat had ik dus ook…ik testte 4 dagen voor NOD positief, maar  4 dagen na mijn NOD werd ik dus toch nog ongi, een vroege MK dus bij 4,5 week ofzo. Maar de keer erop testte ik ook 4 dagen voor NOD en weer positief en dat is nu mijn zoontje….het kan dus allebeij, maar ik had ook al heel snel heel veel hcg hormoon, er zijn der zat die pas aantal dagen na NOD positief testen…dus ik begrijp je dilemma hahahaha ken het hoor!! je zou woensdag eens kunnen testen, is tie positief (wat ik wel denk..)) dan heb je al gennoeg hcg en hopelijk blijft het dan ook na je nod geod gaan, test je negatief, dan zul je toch echt vrijdag af moeten wachten!! Ik sleep je er wel doorheen meis!!!

liefsssssssssss sweety

#2937757 Quote

Dank je, heb wel iemand nodig waar ik me zenuwen op kan uitleven haha!

#2937765 Quote

woehahahahaah kotm wel goed meis, schrifj me maar ik reageer toch snel terug!!!
    duim me ondertussen suf voor je, maar ik denk echt dat je lekker zwanger bent hoor!!

liefsssssssssssss

#2937779 Quote

Ik hoop het zo helemaal na dat bloedverlies van gisteravond maar goed. Hoe is het eigenlijk bij jou? Ik duim voor je hoor

Liefs

#2937781 Quote

tuurlijk hoop je dat meis, maar ik denk dat het raak is….serieus…je hebt mij te veel klachten….dus….gooi er lekker keertje test tegen aan, deed ik ook!
    bij mij niks hoor, alleen savonds dat ongi gevoel vooral als ik stil in bed lig, meer niet…mischien heb ik het overdag ook wel, maar ik heb het dan te druk met justin om iets te voelen en daar bij stil te staan hahahaha dus voor ons op naar de volgende ronde denk ik…geeft niks, was pas ronde 1 en leek me ook te mooi om waar te zijn!!!
    duim me suf hoor!!!

liefssssssssssss

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2937811 Quote

Hey Meiden,

Ik zag je bericht over testen voor je NOD, wij zijn bezig voor de 1e /1e ronde, ik zou gisteren/vandaag me NOD moeten hebben, ik had tests besteld bij testjezelf.nu die 4 dagen voor je NOD al vertrouwbaar zouden zijn. Ik heb gisteren en vandaag getest maar beiden negatief (helaas!). Maar ik ben ook nog niet ongesteld. Wel af en toe last van ongi krampen maar ook vooral s avonds. Je wilt zo graag weten of je zwanger bent!

X Debbie

#2938095 Quote

Ik voel me eisprong echt niet, dus dan lijken die testen me wel handig, ik ga het gewoon proberen,

Meiden heel veel succes! Loth ik zal voor je duimen, spannend!!!

Slaap lekker!

X Deb

#2937891 Quote

johhhhhhhhhhh van wie hebben jullie die fijne goedkope site??? ahahhahahaha!!!
    fijne site he!! succes meiden!! ik duim voor jullie!!

l;iefs sweety

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen