Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28680 Voor Loth

• Auteur

ga lekker slapen dan meis!! je hebt je energie nodig..:)

#2937791 Quote

tuurlijk, ik ben der hahahahahahaha

#2937792 Quote

ik typ me suf overigens hahahahahha wel gezellie

#2937793 Quote

Kijk een beetje zelfkennis kan nooit geen kwaad hahahahaha. Welk deel van nederland kom je eigenlijk vandaan? (Had ik al gezegd dat ik heel nieuwschierig aangelegd ben hihi)

liefs

#2937795 Quote

ik kom uit brabant en je mag alles vragen ik ben heel makkelijk…jij dan??

#2937797 Quote

ik heb een eigen schoonheidsinstituut…en werk als inzetkracht voor een uitzendburo. bv in drukke dagen bij de bijenkorf of douglas enz. dan bellen ze mij of ik een stand wil bemannen in mijn 1tje van bv chanel, clarins, lancome enz. erg leuk!!! wat doe jij???

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2937798 Quote

Uit noord holland. Komt goed uit dat ik alles mag vragen want hier komt nog een vraag: Is het handig dat we op dit moment op 3 onderwerpen aan het reageren zijn met z'n tweeen ik typ me suf! Als we nou eens 2 van de 3 door ons geopende onderwerpen 'sluiten' dan word het weer overzichtelijk haha

#2937799 Quote

hahahaha ik ben der al mee gestopt zoals je zag hahahah daarom opende ik dit item voor je…speciaal voor jou..lief he..:)

#2937800 Quote

Ik werk in de zorg met verstandelijk gehandicapten. Ben clientbegeleider. Houdt een beetje in dat ik van alles en nogwat rondom en voor een client regel.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen