Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28683 Zwanger Na Late Miskraam

• Auteur

Hallo allemaal,
    Tot ons grote verdriet hebben mijn vriend en ik een paar weken geleden afscheid moeten nemen van ons zoontje, na 21 ½ week zwangerschap. Op dit moment zitten we met heel veel vragen, zoals hoe heeft dit kunnen gebeuren? de 20-weken echo 3 dagen eerder gemaakt was perfect…Waarom heeft mijn lichaam het niet kunnen voldragen? Is er iets mis met mij of hebben we gewoon domme. domme pech gehad?
    Ook vragen we ons af hoe snel we weer zwanger kunnen worden. Overal lees ik iets anders. Wat is verstandig voor mijn lichaam?
    Heeft een van jullie iets soortgelijks meegemaakt? Mijn grootste angst is dat een volgende keer ons precies hetzelfde te wachten staan…Ik hoop dat iemand ons wat gerust kan stellen.
    Vrijdag hebben we de 1e afspraak met de gynecoloog…ben benieuwd wat ons daar verteld wordt….spannend.

#2937883 Quote

Hoi Naddie

Wij zijn op 18-05-07 onze zoon ook verloren met 20 weken zwangerschap en er waren bij mij ook zoveel vragen toen en die zijn nooit beandwoord.
    Je schrijft er helaas niet bij wat de reden was dat jullie kindje is overleden,
    bij mij zijn helaas met 20 weken mijn vliezen spontaan gebroken
    en kwam onze zoon "droog" te liggen en hij had dus geen overlevingskans meer.
    En dus moest de bevalling opgewekt worden.

Ik mocht nadat ik gestopt was met vloeien en 1 keer ongi was geworden
    gewoon gelijk weer zwanger worden helaas wou het niet lukken doordat ik
    er veel te veel mee bezig was. Maar nu 7 maanden later zijn we toch
    zwanger geworden.
    Ik ben onwijs onzeker maar dat zal je altijd wel houden denk ik.
    Pas als we de 20 weken voorbij zijn heb ik misschien weer een beetje rust.

Nou ik hoop voor je dat je maar weer snel zwanger word als je dit nu al wil natuurlijk.
    Maar neem de tijd om dit alles een plekje te geven.
    Pas als je het een beetje verwerkt hebt kun je verder gaan denken.
    Nou ik hoop dat ik je een beetje het gerust gesteld.

Groetjes Ilona

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen