Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Serieus jullie mening?.

• Auteur

Ik ben een meid van 23 en mijn vriend ik 35.
    we kennen mekaar nu 2,5 maand.
    en we zijn stapelgek op elkaar het klikt super.

We weten sinds kort dat ik zwanger ben.
    ben nu 6 week heen.

we wonen nog niet samen we wonenen ongeveer 1 uur van mekaar vandaan.

nu weten het nog maar heel weinig mensen het maar we zullen wel heel veel comentaar krijgen.
    mijn ouders willen dat ik arbortus doe.
    omdat onze relatie geen goeie basis heeft voor het kindje en we moeten eerst mekaar beter leren kennen en leuke dingen doen enzo.

daar hebben ze gelijk in,
    maar we willen er samen voor gaan en zijn tegen arbortus.

ik wil graag jullie mening.
    gr lineke

wat zouden jullie doen?

#3097251 Quote

hey,

je bent 23 dus neem aan dat je oud en wijs genoeg ben om je eigen beslissingen te nemen? Als jullie het kindje willen, dan houden jullie het. Ik ben ook pas anderhalf jaar bij mijn vriend ook niet al te lang! Maar we hebben er wel samen voor gekozen het kindje te houden en zullen er ook alles aan doen om dit kindje een goud leven te gunnen.

Succes met je keuze, en gefeliciteerd met je zwangerschap

Groetjes Claudia
    24 wkn & 1 dg  

#3097252 Quote

Hoi Lineke,

Jeetje, dat is niet niks zeg! Ik kan je alleen maar adviseren dat je je eigen gevoel moet volgen en je niet teveel aan moet trekken van wat andere mensen zeggen/denken. Het is jouw kindje en jij gaat hem/haar opvoeden. En ja, daar moet je het een en ander voor opgeven, maar het betekent niet het einde van de wereld. Als jij maar achter je beslissing staat en blijft staan, dat is het allerbelangrijkst vind ik.

Succes!

Groetjes Gerlin

#3097257 Quote

hallo lineke

Ik snap dat je voor een moeilijke keuze staat.
    Maar  na 2 en half maand is het wel heel moeilijk om dan zwanger te zijn hij ken jou dan eigelijk alleen maar zwanger en dat is wel een moeilijke basis meschien kom je er achter dat jullie toch niet bij elkaar willen zijn en dan is de keuze om uitelkaar te gaan toch moeilijker. Je kunt niet van elkaar genieten samen op vakantie enzo om elkaar beter te leren kennen. Na dat je kind is geboren veranderd er toch een hoop je hebt dan minder tijd voor elkaar en het is toch jammer dat het na z`n korte tijd al minder word terwijl verliefd zijn en veel tijd voor elkaar hebben in het begin zo mooi is. Ik heb zelf een dochter van 2 en half en ben 22 week zwanger van de tweede. Maar ik merk soms al wel dat ik de tijd met z`n twee best mis. We hebben bewust voor een kind gekozen en we woonden ook al samen. En dat is toch makkelijker dat dat het je zomaar overkomt en je een hele moeilijke keuze moet maken.

Ik wens je heel veel sterkte met je beslissing en maak de beslissing met z`n twee wat anderen er ook van zeggen het is jullie leven.

groetjes mama22

#3097258 Quote

Je zegt dat je tegen abortus bent….heb je dan eigenlijk het antwoord niet zelf al gegeven????
    Met deze vraag zul je net zoveel voors als tegens als reactie krijgen. Volg je gevoel………en een beetje je verstand (schiet je ook niks mee op he?!).
    Succes met overwegen!
    Patricia

#3097259 Quote

hoi lineke
    hg met jou zwangerschap
    en ik geef je groot gelijk dat je het kindje wilt houden
    en als jullie er samen voor willen gaan moet je het gewoon doen je zult messchien het
    een en ander moeten laten maar je krijgt er heel veel voor terug
    en je ouders hebben wel een beetje gelijk maar een huwelijk van tien jaar kan ook mis lopen dus het kan altijd mis gaan hoe goed je elkaar ook kent en ik spreek uit ervaring
    maar ik ben nu weer gelukkig met iemand anders hoor ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel succes met het nemen van besluit
    groetjes annigje 22 weken zwanger van de tweede

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3097264 Quote

Hé meis,
    Één ding wat ik heb geleerd, is te luisteren naar je eigen gevoel!!!!!!!!
    Als jullie menen dat dit het beste is voor jullie moeten jullie vooral doen.
    Mijn inmiddels man en ik waren ook ongeveer zo kort bij elkaar toen ik de eerste keer zwanger van hem raakte. Ik kreeg helaas een miskraam, en iedereen vooral mijn schoonouders wilden eigenlijk dat ik niet meteen weer opnieuw zwanger raakte.
    Toch is dit gebeurd, en nu ben ik 32 weken zwanger van mijn liefste.
    Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe.
    Adviesje; niet luisteren naar alle mensen, ze weten het toch altijd beter.
    Als dit jullie wens is, er gewoon voor gaan!!!!!!!!! X

#3097265 Quote

Bedankt meiden voor jullie snelle reacties  dat doet mij goed.

Wij weten gewoon zeker dat wij dit kindje willen houden en er 100% voor gaan.
    en ik weet wel dat we uit onze omgeving vooral die van mij heel veel comnetaar zullen krijgen.
    mijn ouders blijven bij hun standpunt arbortus laten doen.

ik hou jullie op de hoogte.

liefs Lineke.

#3097274 Quote

Hallo,

Mensen praten toch wel. Is het niet over het leeftijds verschil, dan is het wel over hoe snel ze het wel niet vinden gaan.

Ik ben 21, en mijn man is 31. We hebben nu 3 jr een relatie, wonen 2 jr samen, zijn sinds mei '06 getrouwd, en begin juni '06 was ik zwanger.
    En dat vonden ze al snel, is het ook wel… maar wij zijn zeker van onze zaak.

Ookal ben ik nog redelijk jong, ik heb in mijn verleden veel mee gemaakt, en daardoor ben ik dus ook volwassener tegen het leven aan gaan kijken.

Zo nu genoeg over mijzelf.

Jij moet doen? wat jou goed lijkt!
    Jullie zijn tegen abortus, en willen het kindje houden. Dus wat is het probleem?
    Wat jou ouders/familie/kennissen/vrienden denken, het gaat om jullie, jullie geluk! Mensen weten het altijd beter.
    En een relatie kan heel lang goed gaan, maar ook van de één op de andere dag over zijn. Of je nou 2 wkn bij elkaar bent, of 40 jaar, het kan altijd fout gaan.
    Geniet eerst maar eens lekker van elkaar, en maak al wel goede afspraken voor de toekomst. Samenwonen? Kosten? e.d. Dingen waar je nu nog helemaal niet aan wilt denken, maar het moet besproken worden.

Liefs

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct