Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wat een nacht

• Auteur

Zoals jullie kunnen zien is het bijna vijf uur in de ochtend, nee ik hoef niet te werken en manlief ook nog niet.
    Wat een toestand, manlief ligt heerlijk te snurken, en op de andere kamer ligt mijn oppaskindje te bonken.
    En als dat nog niet erg genoeg is kan ik mijn draai niet vinden. Ik kan alleen liggen op mijn linkerzij, op mijn rug liggen doet zeer, op mijn buik heb ik allang afgeleerd, en op mijn rechterzij is ook geen optie, want heb het gevoel dat alles wordt afgeknepen. Tussendoor is mijn baby die het erg gezellig vindt in mijn buik ook nog eens constant wakker.
    Oh ja, en ik ben er ook al twee keer uit gegaan omdat ik zo ontzettend moest plassen.
    Ik ben erg blij dat ik zwanger ben, begrijp me niet verkeerd, maar deze nacht vind ik echt niet fijn. De hond is nu ook wakker, en wil aangehaald worden.
    Ik wil gaan slapen, maar hoor mijn oppaskindje nog steeds bonken.
    Pff even wat drinken en dan hoop ik dat ik nog kan slapen.
    X een slapeloos vrouwke

#3097653 Quote

Haha klinkt bekend…. Ben 28 wkn zwanger en ik heb een erg beweeglijk dochtertje in mijn buik… Wat bij mij vaak helpt is om mn man zn hand op mn buik te leggen (zijn handen zijn warmer!) en af en toe een beetje tegen dr praten! Pfff… maar af en toe helpt niets en ben ik smorgen voor mn gevoel beurs aan alle kanten! nog ff…. hahah….

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct