Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28685 Innestelingsbloeding Of Toch Gewoon Ongesteld

• Auteur

Hallo,

Ik heb een vraag, want op de diverse sites op internet wordt het me nog niet helemaal duidelijk. Tussen kerst en oud en nieuw heel erg misselijk en moe geweest. Ik dacht de eerste tekenen van een zwangerschap te voelen. Op 1 janauri (dacht mooi begin van het nieuw jaar…) een test gedaan. Deze was negatief. 2 januari de dag dat ik ongesteld moest worden helemaal geen spoor van ongesteldheid. Donderdagavond bij het afvegen sporen van bloed. Op vrijdagochtend flinke buikpuin en dacht dat de ongesteldheid op gang was gekomen. Ik heb op die vrijdag maar 1 tampon gevuld en toen was het klaar. Tot op heden geen spoor meer van een ongesteldheid.

Mijn vraag: Is dit dan toch een innestelingsbloeding geweest (ik dacht nl dat deze altijd eerder kwam) en moet ik nog eens testen? Of is het toch een hele korte ongesteldheid geweest?

Ben benieuwd naar jullie reacties.

#2937881 Quote

hoi,

je kan nog een keertje testen, maar ik wil je niet ontmoedigen, maar ik had rond de kerstdagen met het afvegen ook heel licht bloedverlies, dat heeft 3 dagen geduurd dan weer wel en dan weer niet, en alleen met het afvegen, Ik loop bij een gyn en die zei mij dat ik dat als een menstruatie moest beschouwen, ik vond het vreemd want normaal dan loop ik zowat leeg, maar ja ik testte ook steeds negatief
    Probeer anders nog een test en kijk het nog eventjes aan
    Succes

groetjes linda

#2937884 Quote

Hoi Hoi!

Ik had rond oud en nieuw mijn NOD. getest: negatief. dinsdag en woensdag heel licht bloedverlies. Vrijdag ook nog een ietsie pietsie. Weer getest: negatief. En ineens zondag wakker worden met vreselijke buikpijn. Ja hoor ongesteld!! Ik dacht ook innestelingsbloeding. Dat kan namelijk wat later zijn.
    Ik zou ook blijven testen om de 3 dagen ofzo. Bij mij helaas toch ongesteld.
    Ik hoop dat het bij jou anders is!! Ik ga weer naar de volgende ronde!!

Groetjes Maaike

#2937885 Quote

Hoi!

Ik heb helaas geen antwoord voor je, ik kan alleen vertellen wat mijn ervaring is.

Mijn cyclus is superonregelmatig, tussen de 21 en 45 dagen. 28 november was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. 21/22 december dacht ik mijn eisprong te hebben gevoeld. 26 december had ik 's ochtends bij het afvegen bloedverlies. Tot 3 dagen daarna 's ochtends bij het afvegen heel licht bruinverlies. Normaal is mijn menstruatie heel anders, dus ik denk/dacht ook dat het innestelingsbloed is/was. Ik heb nu een paar keer getest, maar helaas negatief. Maar ook nog niet ongesteld.  
    Er zijn vrouwen die weinig hcg aanmaken en pas positief testen als ze 2 weken overtijd zijn.
    Maar het kan natuurlijk ook toch de menstruatie zijn geweest.
    Helaas zit er niks anders op dan afwachten.

Succes, en ik   voor ons dat we binnenkort toch een positieve test hebben!

Angela

#2938063 Quote

Hoi Rossia,
    Ik weet niet of je al lang met de pil gestopt bent? Ik had namelijk precies hetzelfde de eerste periode nadat ik gestopt was met de pil. Na 16 dagen in mijn cyclus had ik bruinig bloedverlies gedurende 3 dagen en flinke ongesteldheidsbuikpijn. Rond mijn 35 dag heb ik een beetje rozige afschieding gehad. En rond die tijd ook regelmatig ongesteldheidsbuikpijn.   En uiteindelijk op dag 75 pas ongesteld geworden, en hoe!!!  Ik heb de bruinige afscheiding niet meegerekend als ongesteldheid, het voelde dusdanig anders dat ik zeker wist dat dat het niet was.
    Maar hopelijk is het bij jou allemaal anders en is het gewoon wel een zwangerschap !!!!
    We duimen!
    Groetjes, Irene

#2938127 Quote

Goedemorgen,

Gister toch voor de zekerheid er nog een testje tegenaan gegooid. Het was toch een ongesteldheid. Op naar de volgende ronde. Weten we dat ook weer.
    Het was inderdaad de 2de cyclus zonder pil, dus het zou zomaar kunnen dat mijn lichaam weer even moet wennen. Bedankt voor jullie reacties.

Groetjes Rossia

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen