Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Morgen naar de huisarts…

• Auteur

Ik heb vanmorgen vroeg de vk gebeld, ik heb sinds  gister morgen last van gele afscheiding die niet zo fris ruikt.
    De vk vertelde me, omdat het rood is, branderig aanvoelt, dat het zeer waarschijnlijk een schimmel infectie is. Ik heb dit eerder ook al wel eens gehad, ben er erg vatbaar voor…

Maar nu vind ik het gewoon enger…

Morgen moet ik even bij de huisarts langs, die wil het even bekijken. En dan krijg ik waarschijnlijk van die ei-tabletten mee…

Vind het wel eng hoor…

#3097285 Quote

Ik heb het ook gehad. Gelukkig hoefde ik niet langs te komen, maar kreeg ik een zalfje die ik bij de apotheek op moest halen. Na 2 dagen had ik al geen last meer. Moest de kuur wel afmaken, dus 14 dagen lang blijven insmeren. Maar ik ben blij dat ik er vanaf ben, want het voelde echt niet prettig.
    Veel succes bij de huisarts.

Liefs Maria
    35w-1d zwanger van 2e zoontje.

#3097287 Quote

Geel en niet fris ruikend is meestal een bacteriele infectie. Wit en niet heel overdreven ruikend is vaak een schimmelinfectie. Allebei kan zelfs ook nog. Fijn he!
    Succes morgen,
    groeten Elke

#3097290 Quote

Dat het een schimmel of bacterie is… dat maakt me nog niet zoveel uit.
    Want heb het daarvoor ook wel gehad…

Maar nu vind ik het gewoon eng. i.v.m. mijn zwangerschap.

Heb al wat dingetjes gevonden hierover, op i-net… en ze zeggen allemaal dat het niet schadelijk is voor het vruchtje/kindje. Maar vind het toch eng…

Nens

#3097363 Quote

Ben net terug van de huisarts. Alles was gelukkig goed, ze zag bij het inwendig onderzoek dat ik   alleen een schimmel infectie heb.

Die schimmels houden van broeierige warme plekjes, en als je zwanger bent, of je moet menstrueren dan ben je daar vatbaarder voor.

Ik heb 2 kuren meegekregen, eitjes. 2 kuren omdat, je dan zeker weet dat het weg is.

De dokter zag dat ik me ongerust maakte, maar ze drukte me wederom op het hart dat een schimmelinfectie niet bij je kindje kan, en dat het niets kan aanrichten.

Ben nu weer happy, gister zat ik echt ff in een dip…
    Voel me lichamelijk niet altijd even goed, misselijk, overgeven, pijntjes, erg moe, en dat bevorderd je geestelijke conditie ook niet echt… en dan had ik ook nog rare, niet fris ruikende afscheiding, dus ik flipte even..
    Dus gister alles er even flink uitgejankt bij mijn lief. 🙂

Liefs

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct