Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

wanneer eerste echo??

• Auteur

Hai lieve mensjes,

Inmiddels ben ik zwanger, ja de test gaf het nu goed aan!!
    Gelukkig, ik ben nu 6 weken en 6 dagen. Over 1,5 week ga in  8 dagen op vakantie, lekker de zon op zoeken!!

Weten jullie wanneer de eerste echo is ongeveer? Ik ben nog niet bij de huisarts geweest, ik ben van plan om na mijn vakantie naar hem toe te gaan dan ben ik ongeveer 8 weken en paar daagjes.

Wat vinden jullie slim, enne hebben jullie ng goede tips?

Gr Quibus79

#3097320 Quote

Van harte met je zwangerschap!
    Ik moest zelf een afspraak maken bij het ziekenhuis. Het beste is dat als je de eerste echo hebt ongeveer 12 weken zwanger bent. Anders kunnen ze het niet goed zien. Je kan dus nu wel alvast een afspraak maken voor die tijd. Soms is het erg druk en moet je gewoon nog weken wachten voor je terecht kunt.
    Fijne vakantie alvast.

Liefs Maria
    35 weken zwanger van 2e zoontje!

#3097334 Quote

Hoi,
    Ik krijg als alles goed gaat met 10 wk en 4 dg mijn eerste echo!
    Dit zal gewoon bij de vk zijn.
    Groet R

#3097337 Quote

Gefeliciteerd!!!
    Ik heb mijn eerste echo gehad met 7,5 week (die was inwendig omdat ik super veel last had van buikpijn.) De tweede kreeg ik met 12 weken en je kon alles super goed zien!!
    Ik zou wel voor de vakantie even naar de HA gaan,misschien krijg je nog nuttige tips.
    Geniet van de zwangerschap!!
    Groetjes Mikkie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct