Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wie weet waar ik rose met wit of rose hydrofielluiers kan vinden??

• Auteur

Hoi meiden,
    Ik ben op zoek naar iets waarvan ik niet weet of het bestaat, nl hydrofielluiers in de kleur rose of wit met een rose dessin.
    Tja waar je je al niet druk om kan maken he, maar ik ben benieuwd of ik ze ergens kan krijgen.
    Ik hoor het wel als jullie tips hebben.
    Groetjes Rene 30 + 4

#3097322 Quote

Ik heb ze alleen nog maar in het wit gezien. Heb echt geen idee of je ze ook in kleurtjes kunt krijgen. Veel succes, ik hoop dat je het nog zult vinden.

Liefs Maria
    35 weken zwanger van 2e zoontje!

#3097323 Quote

Hoi,

Ik heb nog nooit roze hydrofiellen gezien, maar je zou ook witte kunnen verven met van die verfcapsules die je bij de drogist kan kopen.

Groetjes

#3097325 Quote

Hoi Rene,

Bij de hema heb ik lime groene en blauwe hydrofielluiers gekocht.   Volgens mij hadden ze daar ook andere kleurtjes. Ook heb ik volgens mij bij Prenatal gekleurde hydrofielluiers gezien.

Groetjes Prutske (37+1)

#3097372 Quote

Hoi,

Bij de prenatal heb ik wel eens gekleurde gezien dus wie weet hebben ze ook wel roze.

Groetjes landi

#3097410 Quote

Prenatal en de Hema hebben ze niet, want daar ben ik van de week geweest en had zelf spuugdoeken nodig en die liggen ernaast. Geen roze of wit met roze. Op Babywalz.com hebben ze wit met rode print…. maar ook niks roze. Ik denk dat kleuren inderdaad nog niet zo'n gek idee is, want het is 100 % katoen en dat is heel makkelijk te verven!

Succes met zoeken!

Groetjes
    Wasabimammie!

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3097421 Quote

hoi

ik heb roze hydrofiele luiers gezien bij baby max in veenedaal ze zaten verpakt per 4 2 witte en 2 roze
    succes

groetjes marieke

#3097452 Quote

Hoi meiden,
    Bedankt voor het meedenken, gister ben ik nog in zo'n megastore van Prenatal geweest maar daar hadden ze ze ook niet. Dan maar naar Baby Max, leuke winkel is dat trouwens.
    Liefs Rene

#3097458 Quote

Hoi,

Jullie hebben het over Baby Max. Zitten zij ook in de buurt van Rotterdam?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct