Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

geen lekkende borsten

• Auteur

hoi allemaal

ik heb vroeg me af veel meiden die rond de 30 weken zijn hebben last van lekkende borsten ik eigenlijk helemaal niet ze doen ook niet zeer of zo helemaal nergens last van nou vroeg ik me af kan dat kwaad? betekend dat dat ik dadelijk misschien geen borstvoeding kan geven of zo? dat ik lege borsten heb zeg maar?
    nou ik hoor graag wat reacties    

groetjes ingrid 29w 6d zwanger

#3097396 Quote

Nee hoor, dat is voor iedereen verschillend. Heb zelf de eerste drie maanden last gehad van pijnlijke borsten, maar voel nu eigenlijk niets "anders". Alhoewel ik al in week 39! zit, gebeurt er nog weinig, maar geen paniek hoor. Gewoon afwachten en als het goed is, regelt de natuur het vanzelf als de kleine er eenmaal is (en zo niet, dan is er nu nog weinig aan te doen…).

Groetjes en succes met alle "overige kwaaltjes"

#3097402 Quote

Maak je maar geen zorgen hoor, het verschilt echt per vrouw. Mijn zus heeft 2 kindjes en bij de eerste had ze ook helemaal geen lekkende borsten gehad, maar heeft ze geweldig borstvoeding kunnen geven en bij de 2e had ze de hele zwangerschap last van lekkende borsten en heeft ze ook heel goed borstvoeding kunnen geven. Mijn moeder heeft bij allebei geen lekkende borsten gehad en ook goed borstvoeding kunnen geven. ik heb af en toe lekkende borsten, maar mag helaas vanwege medicijnen geen borstvoeding gaan geven. Maak je geen zorgen, het zal echt wel goed komen!

groetjes Monique

#3097435 Quote

hoi hoi

bedankt voor jullie reacties ik maakte me al een beetje zorgen ik denk omdat alles nieuw voor me is bedankt en veel succes nog  met de zwangerschap !!

groetjes ingrid

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct