Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

nieuw april forum

• Auteur

Hoi hoi,

toevallig zag ik net dat er een forum is aangemaakt voor als je in april uitgerekend bent.
    Dus ik dacht: hé leuk! Klik ik die dus aan: helemaal blanco!
    Hebben jullie dat ook?

Liefs,

#3097431 Quote

het zal eens niet zo zijn. Forum is dus weer niet goed aangemaakt. Dat gebeurt volgens mij iedere keer als er een nieuw forum wordt aangemaakt. Er is dan altijd wel wat mis.

Miep

#3097442 Quote

Ja, ik behoor ook tot de april 2007 moeders, heb 2 dagen geleden een Clearblue test gedaan en verbouwereerd geconstateerd dat ik pril (5 weken) zwanger ben.
    Ik ben weer direkt na het stoppen met de pil zwanger geraakt, net als bij mijn 2-jarig zoontje Luca.

Ik hoop dat er zich snel nieuwe april 2007 moeders gaan aanmelden en het een gezellig clubje wordt.

#3097695 Quote

hoi hoi allemaal proficiat,ik ben ook een april moeder ik heb afgelopen vrijdag 2 testen gedaan et was zeer duidelijk!!!

geniet ervan iedereen
    groetjes

#3097719 Quote
    quote: durske reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2006 07:23:59'));

Idd het forum werkt niet. Van de week kon ik er zo op maar plaatsen van een bericht werkt niet. Jammer dan.

Ik ben volgens mij tussen 20 en 27 april uitgerekent. Volgens de artsen op 16 april vanwege de gekke telling die zij hanteren. Ik geniet er wel van maar merk er nog niet zoveel van. Heb nu al wel zin in de groeiende buik en de echo. Die is over een week of 6. Moet ik nog een afspraak voor maken.

daar zie ik echt naar uit.

Allemaal veel succes met de 9 maanden!!!

#3097741 Quote

hier nog een april moeder,

Ik dacht zonet dus ook even een berichtje te plaatsen, maar het plaatsen lukte idd niet. Hoop dat het snel kan, want is leuk om ervaringen met elkaar te delen.
    Ik heb afgelopen donderdag een test gedaan: positief. ben ongeveer   5weken zwanger,  17 april uitgerekend denk ik, heb mijn onregelmatige menstruatie niet goed bijgehouden de laatste keer…… termijnecho maar afwachten. ik ben de hele middag al aan het bellen voor een afspraak: antwoordapp, behoorlijk irritant!!!! Ik ben zo benieuwd!

Hoop tot gauw op het april 2007 moeder forum!!!!!!!!!!

groetjes   AV

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3097834 Quote

Nog een april mama in spé, volgens de tabellen uitgerekend op 14 april maar ik denk zelf de 17de. Ik heb al een dochterje van 2. Gezellig zo'n forum die van april zal het wel spoedig gaan doen!

#3097840 Quote

hoi hoi alle april mama s,

Ik heb gisteren een test gedaan en duidelijk ook 2 strepen. Vanmorgen nog 1 gedaan, haha. Kan het niet geloven eigenlijk.
    Ben ook net gestopt met de pil en daarna niet weer ongesteld geworden. Ben nu een dikke week overtijd. Maar hoe kan je nu uitrekenen hoe lang je al zwanger bent?
    Ik ben zelf ook in april jarig, dus ben benieuwd.
    Rond welke tijd moet je eigenlijk naar de dokter gaan? Dit zou onze eerste worden.
    We zijn net 2 maanden getrouwd. Allemaal erg spannend. ieeeeeh.
    Maar april is een erg mooie maand. Heb je de hele winter een extra kacheltje bij je, niet verkeerd.

Iedereen gefeliciteerd natuurlijk en geniet ervan.

Groetjes Berber

#3097847 Quote

Hoi Berber,

allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
    Zelf ben ik nu 7 weken zwanger van onze eerste  en kan het nog steeds niet altijd geloven, komt denk ik wel als ik met een dikke buik rondloop.
    Omdat jij na je pil gebruik zwanger bent geworden kun je eigenlijk de datum niet uitrekenen, dat is straks wel te zien op de echo bij de verloskundige. Als je niet gelijk na de pil zwanger was geworden, maar al een paar keer gewoon ongesteld was geworden dan kun je bv via het internet laten uitrekenen hoe lang je al zwanger ben. Dan gaan ze er wel van uit dat   je je cyclus weet en wanneer je voor het laats ongesteld bent geworden, de bevruchting vind ongeveer plaats 2 weken na je laatste menstruatie.
    Maar voor jou blijft dat dus nog even een verassing.
    Je kunt gelijk je huisarts al op de hoogte stellen van je zwangerschap, misschien wil hij je eerst even zien, dat was bij mij wel zo (hij heeft toen wat info van een verloskundige, kraamzorg  en van moeders voor moeders  meegegeven, mijn bloeddruk opgemeten en wat vraagjes gesteld).
    Het kan ook zo zijn dat hij het alleen wil weten en dat je dan de verloskundige van jouw keus kunt bellen voor een afspraak.

Liefs

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct