Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

weinig leven

• Auteur

Hallo, iedereen gefeliciteerd met zijn zwangerschap. Dit is voor mij de eerste, ik ben nu bijna 36 weken zwanger, en ik merk dat ik vaker minder leven voel. In het begin voelde ik hem echt goed trappelen. Is dit misschien omdat de baby groter wordt en minder ruimte heeft? Kan iemand mij antwoord geven, maak me soms een beetje zorgen. Ellen

#3097453 Quote

Het is logisch dat je je kindje minder voelt. Inderdaad heeft de baby veel minder ruimte nu. Zolang je het nog voelt is het goed. Twijfel je, bel dan de verloskundige en vraag of ze het na willen kijken. Want stress is niet goed voor de baby.

Liefs Maria
    35w1d zwanger van 2e zoontje!

#3097455 Quote

Hoi,

Het is heel normaal, maar je moet wel leven blijven voelen. Een hele dag niets is niet goed. Maar de voetbalwedstrijden in je buik stoppen.

Groetjes

#3097470 Quote

hoi hoi,

bij mij begint het ook steeds meer af te nemen. 's avonds heeft mijn ukkie een gekke-uurtje en rommelt dan aan 1 stuk door.
    Maar je moet je ukkie 10 maal per dag voelen. Bij minder moet je direct de v.k. bellen.
    Mijn v.k. zei dat als je 10 trapjes krijgt dan is alles ok.
    Maar als je echt niet vertrouwd met je contact opnemen met je v.k.

liefs
    di silva
    38w6d

#3097472 Quote

Hallo, iedereen bedankt voor jullie reactie. Ik ben een stuk rustiger. Ellen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct