Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Zwangeren uit omgeving Zevenaar, Arnhem…

• Auteur

Hallo allemaal,

Ik ben zelf 14 weken zwanger van de tweede en ben 26 jaar. Ben benieuwd of er nog meer meiden uit deze omgeving komen?

Groetjes, Mariska

#3097471 Quote

Hoi Mariska

Mijn naam is Tatjana en ik kom uit Lobith. Dat ligt vlakbij jou in de buurt. Ik ben 24 jaar. Ik ben momenteel 20 weken zwanger van ons eerste kindje en het lijkt me erg leuk om met jou in contact te komen. ik ben morgen op vakantie. Als je het leuk lijkt mag je me rustig toe voegen en dan spreken we elkaar na de vakantie.
    Mijn msn adres is tatjana_messing@hotmail.com.

groetjes Tatjana

#3097473 Quote

Hoi Mariska,

Wat leuk, dat is dichtbij!
    Ik kom zelf uit Arnhem, ben 32 jaar en ben bijna 9 weken zwanger van mijn 2e kindje.
    Mijn eerste is een jongen en heet Julian, hij is bijna 15 maanden.
    Groeten Nicole

#3097476 Quote

Hoi,

Ik ben  Natasja en ik ben 38w 2d zwanger van ons eerste kindje. Ik kom uit Westervoort.

Groetjes Natasja

#3097544 Quote

hai allemaal,

Leuk dat er nog meer meiden zijn uit de buurt van arnhem. Ik woon zelf sinds januari in arnhem (schaarsbergen) en ben nu 16 weken zwanger.

Gaan jullie ook een zwangerschapscursus volgen in (de omgeving van) arnhem? Ik wilde gaan zwemmen in oosterbeek en nog een pufcursus ofzo, maar weet nog niet wat of waar. Misshcien via de kraamzorg in zevenaar.

#3097545 Quote

hallo

Ik ben anika 29 jaar oud en ik kom uit arnhem
    ik woon in de wijk lombok (tegen oosterbeek aan)
    en ben nu dik 23 weekjes zwanger van ons derde wondertje
    we hebben al twee zoontjes van 7 en 4 jaar oud
    en er komt een derde zoon bij!!
    groetjes anika

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3097549 Quote

oja ik ga zon pufcursus doen in de buurt van mij
    via de thuiszorg !!

mijn msn voor wie wil: anikavandijk@hotmail.com

groetjesssssss anika

#3097551 Quote

hier ook mijn msn-adres. missm001@hotmail.com Ben niet echt vaak online. meestal op zaterdagmiddag wel even.

groetjes marieke

#3097557 Quote

Mijn msn adres is: n_bezemer@hotmail.com.
    Ik heb een yoga cursus gedaan en wacht nu in spanning af wanneer ons kleintje wil komen. Ik begin super ongeduldig en nieuwsgierig te worden, dus ik hoop niet dat het nog heel lang gaat duren.

Groetjes Natasja (38w3d)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct