Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

duowagen?

• Auteur

Hoi allemaal!
    Ik ben nu bijna 9 weken zwanger van mijn 2e. Mijn eerste is,  wanneer de baby geboren zal worden, 22 maanden.
    Nu zat ik zo te denken…. hoe gaat dat  dan met vervoeren? Ik bedoel aan de ene hand een buggie en aan de andere een kinderwagen… lijkt mij niet echt handig.
    Nu zag ik iets over duowagens. Hebben jullie hier ervaring mee en of tips?
    Wordt die buggie die ik nu heb dan echt overbodig?
    Ik hoor graag van jullie!
    Groetjes, Nicole

#3097474 Quote

Zo'n duowagen is echt super. Mijn oudste twee schelen 16 maanden, en ik heb er heel veel plezier van gehad. Toen de oudste echt helemaal zelf ging lopen en er niet meer in mocht ( op een zkeer moment heb ik gezegd, nu ben je groot genoeg om te lopen), ben ik weer overgegaan op de buggy voor de jongste (is nu ondertussen de jongste niet meer, maar toen wel)

Gewoon op zoek gaan naar een tweedehands of een aanbieding.

Miep

#3097481 Quote

Ons zoontje is straks 26 maanden als zijn broertje geboren wordt. Wij hebben tweedehands een duobuggy gekocht. Echt handig als ik alleen op stap wil met die 2 kleintjes. Die andere buggy en kinderwagen gebruiken we wel als mijn vriend ook mee gaat. En als ik maar een klein stukje moet lopen neem ik gewoon de kinderwagen, dan kan mijn zoontje gewoon meelopen.

Liefs Maria
    35w1d zwanger van 2e zoontje!

#3097491 Quote

Ik heb hier ook al over na zitten denken (mijn oudste is 21 maanden als de baby wordt geboren). Wij hebben besloten geen duowagen te gaan kopen. We hebben al een kinderwagen en een buggy. Op de kinderwagen zet ik weer die ligbak ipv het wandelzit-ding. Dus als mijn man en ik samen met de kinderen op stap gaan, kunnen ze allebei in een wagentje.

Als ik alleen op stap ga met twee kleintjes, gaat de baby in de draagdoek en mijn oudste in de buggy.

Maar goed, ik ben sowieso meer een draagdoeken-mama dan een wandelwagen-mama!

Groetjes,
    Helena

#3097914 Quote

hoi. ben net zwanger van de 2e mijn eerste is dan bijna 3. ik heb een behoorlijk eigenwijs ventje en volgens mij zit netjes naast mama lopen er niet in…..maar met 3 in een wandelwagen?.. weet ook niet goed wat ik ga doen. ook omdat je eerst ook nog niet op de fiets kunt ben je volgens mij best gebonden…

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct