Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

lingerie voor twee… of helemaal geen lingerie :S

• Auteur

Wie van julie heeft er ook problemen ondervonden met deze internetwinkel? Ik heb het internetadres ervan ooit gevonden op het forum, maar ik wacht nog steeds met smart op mijn twee voedings bh's en slips.
    Als er mensen ijn die wel goede ervaringen hebben hoor ik dat graag, want ik sta op het punt stapen te ondernemen. Ik heb nu al dik een maand geleden wat besteld en vraag me af of ik het ooit nog ga krijgen en ondertussen heb ik natuurlijkw wel betaald.

#3097479 Quote

Ik heb er zelf niks besteld omdat ik het te duur vond allemaal. Wat erg dat je dan zoveel betaald hebt en nog niks gekregen. Handig een lange levertijd, dan ben je straks niet zwanger meer   

Succes ermee!

Wasabimammie!

#3097487 Quote

Waarom betaal je in vredesnaam eerst?????Altijd eerst laten leveren en dan betalen…stel dat het niet past??? dan zou je het geld voor niets betaald hebben.

Hopelijk komt het goed voor je!!!!

Groetjes Gea

#3097505 Quote

Gea, niet overal werkt het zo dat je eerst geleverd krijgt en dan pas mag betalen. Via marktplaats heb ik ook wel particulier wat kleren en boeken gekocht, die ik eerst betaal en dan pas thuis krijg. Je moet toch ook een beetje vertrouwen hebben in de mensheid?? Zo gek vind ik het niet hoor, om eerst geld te betalen en dan pas je spullen te krijgen. Grote bedrijven als wehkamp calculeren dat in, maar kleinere bedrijven zijn wel de bok als iemand spullen heeft gekregen en die vervolgens niet betaald.

Maar goed, blijft lullig als je al betaald hebt en niets ervoor terug krijgt! Ik zou inderdaad eens stappen gaan ondernemen. Als ze niet kunnen leveren, laat ze dan maar je geld terug betalen!! Al die babyspullen en zwangerschapskleren zijn al niet zo goedkoop..

Succes!!

#3097654 Quote

Als je via internet zaken besteld betaal je vrijwel altijd vooraf. En meestal met creditcard, maar dat terzijde. Ik koop al jaren zaken via internet en heb nog nóóit problemen ondervonden. Ik check ook regelmatig op sites waar malafide internetbedrijven op staan en daar stond deze winkel ook niet bij.

Maar goed ik heb de eigenaresse eindelijk weten te bereiken. Ze was op vakantie en degene die het had overgenomen had er een zooitje van gemaakt. Ik had ook al eerder een pakketje opgestuurd gekregen maar daar zaten de verkeerde spullen in. Er stond bij dat er maandag een verzending naar mij was uitgegaan maar dat is dus nooit aanekomen. Maandag gaat er opnieuw een zending uit met mijn spullen erbij. Ik heb er nu alle vertrouwen in dat het gewoon aankomt.

Dan heb ikwaarschijnlijk eindelijk een paar sexy voedings bh's. Ik was het echt zat om met van die lelijke bh's van de hema rond te lopen!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct