Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

help rugpijn

• Auteur

Hallo allemaal,

Ik hoop dat jullie mij gerust kunnen stellen.
    Ik ben 19 weken zwanger en heb al een paar weken last van wat pijn rechts helemaal onderin mijn rug. Volgens de verloskundige is dat normaal vanwege de verweking van je banden in het bekken. Deze week heb ik echter ook af en toe last van heftige pijnscheuten. Gisteren kon ik 5 minuten geen stap verzetten. Optillen en neerzetten van mijn been deed erg pijn. Daarna   ging het weer gewoon goed. Het zeurt nog wel wat maar ik kan gewoon alles doen. Is dit normaal of moet ik hier wat mee?

groetjes

#3097486 Quote

hallo,

voor zover ik weet is dat heel normaal.
    ik heb zelf als ik even rustig op de bank heb gelegen en wil opstaan dat ik ook moeilijk kan lopen maar dat gaat vanzelf weer over als ik eenmaal weer een stukje heb gelopen.

denk ook dat het pas ernstig is als het helemaal niet meer weggaat.

nog even volhouden, sterkte!
    groetjes snoopy

#3097522 Quote

hoi
    ik ben bevallen in april en ik heb de hele zwangerschap erg last gehad en ik was ook erg eigenwijs.Want ik heb geen cesartherapie gedaan.Ik loop nu nog met rug pijn en ik zit in de ziektewet.Dus mijn tip is vraag even of het verstandig is om cesar therapie te doen.Ik heb er nu heel veel baat bij.
    Veel sterkte groetjes bauwina en janine

#3097524 Quote

Goedemorgen!!

De kwaaltjes waar jij nu overschrijft, dat zijn precies Mijn kwaaltjes.
    Ik heb hiervoor contact gezocht met mijn VK en die verwees mij door naar de fysio.
    En v.a. vorige week krijg ik fysio om de desbetreffende spieren aan te sterken.
    Het lijkt te gaan om spieren die knel komen te zitten tussen de wervels.
    Dus als ik jou was zou ik het gewoon aankaarten bij je VK, anders blijf je ermee lopen.
    En het wordt dan alleen maar erger.
    Dat zou jammer zijn, want juist in deze periode moet je genieten!!!!!!

Succes!
    groetjes, Sigrid

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct