Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Help! geen zin in seks…?

• Auteur

Hallo!

Zijn er meer mensen bij wie de seksdrive een stuk minder is sinds je zwanger bent ?? Ben nu 21 weken en nog steeds weinig zin in seks. Mijn vriend is op zich heel begripvol, en houdt zich op de achtergrond, maar toch levert het wat spanningen op…..
      . Iemand ervaring?

#3097494 Quote

Seks, wat is dat????
    Isa helemaal niet vreemd hoor! Bij ons is het heel lang geleden. Ok, mag niet liegen, vorige week nog, maar dat was om te kijken of het inderdaad de weeën op zou gaan wekken en het was echt niet plezierig!

Groetjes, Marieke
    37/5

#3097495 Quote

hoi hoi,

Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik vanaf dag 1 geen zin meer!!
    Wij hebben dan ook 7mnd GEEN sex gehad!!
    Maar geloof me we hebben de schade dubbel en dwars ingehaald!!
    Ik ben nu 7wkn zwanger van nr.2 en krijg elke dag meer zin in sex!!
    Ben benieuwd of dit blijft of dat het straks weer minder word!!
    Mijn man heeft nooit moeilijk gedaan hij kan nu eenmaal niet voelen wat wij   voelen!!

succes

#3097504 Quote

Mijn man was door zijn vrienden en collega's al voorbereid op een flink aantal maanden (zwangerschap en ook na de bevalling nog een aantal) zonder seks. In het begin was ik te moe en moest ik er niet aan denken, in de 'tussenfase' van de zwschap nam het weer wat toe en had ik juist extra zin. Nu loop ik op het eind en heb ik wel zin, maar voelt het gewoon niet meer fijn. Bovendien is het gek om te vrijen terwijl er een 'pottenkijkertje' bij aanwezig is en soms ook nog actief wordt.. daar voel ik me toch wat ongemakkelijk bij.

Gelukkig doet mijn man niet moeilijk. Het is logisch dat zoiets veranderd en hij verheugt zich dubbel op de tijd dat alles straks weer 'normaal' is! Dan halen we de schade wel weer in..
    Doe gewoon lekker waar je zin in hebt en wat goed voelt!! Dat is het belangrijkst!

Harma
    39w  

#3097509 Quote

is heel normaal ik ben nu maandag 30 weken in het begin vond ik het wel lekker in de midden van mn zwanger schap kwam het met vlagen dat ik af en toe zin had en nu heb ik geen zin in sex maar geen ramp daar moet een man begrip voor hebben en dat heeft mn man ook wel dus wees niet ongerust is heeel normaal groetjes majorie

#3097515 Quote

Heel herkenbaar hoor. Ze schrijven wel dat je op een gegeven moment juist alleen maar wil, maar heb daar weinig van gemerkt. . Zodra die kleine begint te bewegen, is de "sfeer" inderdaad snel verdwenen, plus het feit dat die buik zelf gewoon onhandig wordt en in de weg zit….Wel is het goed om zo af en toe echt even veel tijd voor elkaar te nemen en gewoon lekker uitgebreid te knuffelen. dat het soms dan "extra" gezellig wordt, is dan mooi meegenomen.

Groetjes

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3097516 Quote

PS Seks om weeen op te wekken helpt volgens mij alleen echt de laatste week/dagen en heeft bij mij nog geen succes gehad (hihi)

#3097531 Quote

Hallo meiden

Hier nog een hoor die geen sex wil.
    Erger nog, de eerste 3 maanden moest hij al helemaal niet aan me komen.
    IK ben erg ziek van de zwangerschap dus dat speeld ook wel mee he!
    Gister hebben we het dan weer een beetje geprobeert want we lagen een spannende film te kijken  maar halverwege zij ik toch stop maar.
    Mijn man heeft er gelukkig wel begrip voor en slaat de hand maar aan zich zelf…
    We zien wel wanneer het er weer van komt, want eigenlijk mis ik het nu ook wel een beetje maar ja als je lichaam niet meewerkt !

Liefs noomie, 14 weken en 5 dagen

#3097547 Quote

heel herkenbaar helaas, ik ben nu 18 weken zwanger en ik heb sinds dag 1 al geen zin meer. 2 week terug ofzo had ik zoiets van nou ja we proberen het eens maar het was helemaal niet fijn aangezien ik me niet kon ontspannen dus dat was snel afgelopen. Het is zelfs zo erg dat ik de laatste weken niet eens meer aangeraakt wil worden of zoenen. Bij mijn eerste kindje was het precies andersom toen wou ik elke dag wel maar durfde mijn vriend niet. Vind het soms wel sneu voor hem ondanks dat hij er geen punt van maakt, dan duw ik hem van me af als hij me een knuffel wil geven en als mijn dochter dan komt voor een knuffel krijgt ze die wel.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct