Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Moeders voor moeders

• Auteur

Hallo Meiden,

Ik ben nu bijna 6 weken zwanger en ik heb me aangemeld voor moeders voor moeders.
    Het  vind het echt een hele mooie stichting voor vrouwen die moeilijk zwanger worden en je hoeft er bevendien niet echt veel voor te doen behalve je urine opvangen.

Ik had me zondag opgegeven, maandag belde er al iemand, woensdag is er iemand geweest op uit te leggen hoe het werkt en donderdag stonden allen bussen al voor de deur: hihihi dus plas al die hormonen er maar uit.

Wie van jullie doen nog meer mee voor moeders voor moeders

Ik dacht maar zo, ik heb het geluk om snel zwanger te mogen raken maar er zijn genoeg stellen waar het niet lukt en die hulp nodig hebben. Nu kunnen ze van mijn urine medicijnen maken om die stellen te helpen in de hoop dat ze zwanger raken.

Ik hoor graag van jullie.

xxxjes,
    Lin

#3097519 Quote

hoi,

Ik heb ook mee gedaan  aan moeders voor moeders. In die periode hoorde ik bij toeval dat 2 vrouwen in mijn directe omgeving door dat hormoon zwanger geraakt zijn dus dat motiveerde nog eens extra.
    Er gaan helaas nog al eens negatieve verhalen de ronde omdat een heel klein deel van de urine gebruikt wordt in afslankmiddeltjes. Dit gaat echter maar om een klein percentage. Het grootste gedeelte komt goed terecht.
    Ik heb het met liefde gedaan, een eventueel volgende keer doe ik het denk ik wel weer.
    Ik heb er ook nog wat leuke cadeautjes aan overgehouden.
    (een fotolijstje voor de echofoto, een babybordje en bestek van dick bruna en een heel mooi zwangerschapsboek waar ik al heel veel in gelezen heb)
    Dus iedereen die kan: mee doen hoor!
    groeten Elke

#3097523 Quote

Goedemorgen!!

Ook ik heb hier aan meegedaan, en hoewel het niet het charmanste werkje is, je helpt er wel iemand mee en dat was voor mij echt heel belangrijk!

Succes met je zwangerschap!
    Groeten,
    Sigrid H
    20wkn

#3097561 Quote

Hoi hoi,

woensdag komt er iemand bij me langs. Ben zelf 6 1/2 week zwanger en al voordat ik zwanger was wist ik al dat ik ook mee wilde doen met moeders voor moeders. Heb er gewoon een heel goed gevoel bij.
    Ben benieuwd.

Liefs

#3097562 Quote

Hoi,

Ik ben zelf net ca. 6 wk zwanger na ruim 4 jr.  met behulp van IUI en hormoonbehandelingen en weet dus als geen ander hoe belangrijk Moeders voor Moeders is. Vandaar ook dat ik mij meteen vorige week heb aangemeld..wat denken jullie. Helaas! In het Noorden niet actief!!! Is toch verdorie te zot voor woorden. Dus hoe graag ik het ook zou willen, misschien nog wel meer als jullie, ik heb de kans niet.

Scorpy

#3097566 Quote

Hallo lieve moeders-voor-moeders-meiden,

Ik ben met behulp van hormoonbehandelingen na 4 jaar  zwanger geworden en nu bijna 37 weken in verwachting van een prachtige dochter. Ik wilde jullie daarom met heel mijn hart bedanken voor wat jullie doen, vooral namens de dames die nu nog heel hard knokken om zwanger te worden (kijk maar eens op het forum "wanneer zwanger worden langer duurt). Weet dat jullie inspanning enorm belangrijk is en heel, heel goed terecht komt.

BEDANKT!

groetjes Monique

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3097577 Quote

dag dames…

ook ik heb mij aangemeld…
    maandag had ik gebeld,en s'avonds had ik al iemand thuis…
    erg leuk!!(en je krijgt waarempelijk ook nog leuke kadoo's).

bij ons heeft het een jaar geduurd voor ik zwanger was,
    maar stel dat het niet wou lukken,dat had ik het ook fijn gevonden
    dat andere dames urine in zouden leveren!!!

xxxtam80

#3097600 Quote

Bij mijn oudste wel meegedaan, prima initiatief hoor.
    Bij de tweede niet meer..erg he..
    en nu we zwanger zijn van de derde, doe ik weer niet mee…Waarom niet?
    We hebben nogal nieuwsgierige buren, en aangezien veel mensen erg verrast zullen zijn door onze zeer geplande en gewilde derde kindje…willen we niet dat iedereen het al weet.
    Die bussen voor je deur vallen wel degelijk op, en is niet echt discreet.
    Prima hoor, maar even niet voor ons..
    Groet R

#3097602 Quote

hoi RW….

dat hoeft geen excuuus te zijn…
    ik wil ze ook (nog) niet voor de deur zetten,
    dus ik breng ze de eerste weeken ergens na toe,
    dat kan ook hoor.
    mijn overbuurvrouw is ook zon nieuwschierig mens,hihi…

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct