Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

slecht uitstrijkje

• Auteur

Omdat ik steeds wat  bloedverlies had, heeft de gyneacoloog een uitstrijkje gemaakt. Afgelopen maandag werd ik gebeld met het bericht dat ze afwijkende cellen hadden gevonden. Ik moest meteen woensdag komen voor een onderzoek waarbij weefsel is afgenomen. Dit wordt verder onderzocht. Over 10 dagen krijg ik de uitslag.
    Zijn er hier vrouwen die ook zoiets hebben meegemaakt of meemaken?

Ik ben nu 20 weken zwanger.

Laura

#3097528 Quote

Hoi Laura28, hier Wasabimammie!
    Ik reageer alleen even om te zeggen dat ik hier ook regelmatig kom op het forum en verder hebben we mekaar gisteren uitgebreid telefonisch gesproken dus…..

Liefs
    Wasabimammie!
    31 weken

#3097563 Quote

Da's ook grappig… Wist niet dat jij hier ook rondkeek…
    Leuke Nickname trouwens!!

Zwaai,
    Laura

#3097567 Quote

Hoi Laura, het ligt er een beetje aan wat dat betekend, die afwijkende cellen… weet je bv of het weefsel van je baarmoederhals is?

Liefs S. (29+5)

#3098646 Quote

Hoi,ja ik heb ook afwijkende cellen,maar dat had ik al voor mijn zwangerschap,tijdens het onderzoek tegen baarmoederhalskanker.
    Volgens mijn H.A kan dat niet verder   onderzocht worden,ik moet wachten tot een half jaar na mijn zwangerschap of borsvoeding!
    Probeer er niet te veel aan te denken,anders word ik erg ongerust..
    Ik weet niet of jij hetzelfde heb,bij jou is het immers zien terwijl je zwanger bent..
    In ieder geval sterkte gewenst.
    Groetjes!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct