Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ruim 40 weken en niet ingedaald, wie nog meer/ wie kent dit?

• Auteur

Hi meiden,

Ik begrijp dat dit een soort algemeen forum is mbt zwanger zijn?
    Heb deze vraag ook al op het augustus forum gesteld, maar wie weet zijn er mensen die hiermee al ervaring hebben?

Ik ben nu 40 weken en 3 dagen zwanger en mijn mannetje is (althans afgelopen dinsdag nog niet) nog niet ingedaald.
    Wel ben ik gisteren een slijmprop verloren.
    Mijn zoontje zit heel erg hoog, waardoor ik al ruim 5 weken misselijk ben en moet overgeven (mijn maag zit in de knel) dus je begrijpt; het zou welkom zijn als ie eens wat zakt of gewoon gaat komen!

Wie kent t dat dat indalen nog zo laat moet/ moest gebeuren? Ik begrijp dat dat ook nog een dag voor de bevalling kan gebeuren(?) maar maak me toch zorgen dat er nog helemaal geen tekenen zijn van een op handen zijnde bevalling!
    Bedankt alvast!

Bolbuikie

#3097535 Quote

Hoi,
    Bij mijn 2e had ik dat ook. 3 dagen voor d bevalling is hij pas gaan indalen en is hij ook goed komen te liggen. Daarvoor lag hij vaak in een stuit.
    Je weet dat het zelfs bij de bevalling kan gebeuren.
    Als je je zorgen maakt, vraag dan bij je vk hoe het zit en of het veel kwaad kan. Bij mij niet.
    Sterkte
    Monique

#3097539 Quote

Hoi,
    Mijn nicht is vorige week bevallen. Haar zoontje is pas tijdens de bevalling ingedaald.
    Dat is geen probleem en kan dus ook nog.
    Succes

#3097576 Quote

Hoi

Mijn mannetje was ook niet ingedaald. Ik ben met 40 weken en 1 dag ingeleid, en Tristan werd 5 dagen later geboren. Hij is pas ingedaald toen de vliezen werden gebroken.

Het gebeurd regelmatig hoor, dat een babytje pas bij de bevalling zelf indaald, niks om je zorgen over te maken!

Groetjes
    Eleanor

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct