Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

joepie ik mag me ook aan jullie voorstellen

• Auteur

Hoi meiden,

Yes ik ben 5 weken zwanger van ons 2e wonder. Ik heb een dochtertje van 2. Geweldig gelijk in ronde 1 raak, uiteraard nu nog de spannende 1e 3 maanden door. Volgens mijn eigen berekening zou ik zo rond 17 april uitgerekend zijn. heerlijk een voorjaarskindje. Ik hoop veel leuke en informatieve berichten met jullie te delen.
    Heb wel al snel last van onderrug en krampjes en ja die borsten gaan weer groeien (maar dat vind ik opzich wel een voordeeltje ;))

#3097536 Quote

Hoi,

Welkom! Ik ben een dagje eerder uitgerekend (denk ik): 16 april. Ik heb ook nergens last van, behalve af en toe wat krampjes onderin mijn buik… Ik heb een zoontje van dertien maanden!

Groetjes,
    Winnie

#3097538 Quote

Hoi Winnie,

Officieel zou ik de 14 de uitgerekend zijn maar ik heb mijn eisprong denk ik gevoeld vandaar de 17de. heb jij al contact op genomen met je huisarts of VK?

#3097541 Quote

Hoi!

Ik ben nu 14 weken zwanger van de tweede. Heb ook een dochtertje van bijna 2 jaar.
    Wie weet spreken we elkaar nog eens.

Groetjes, Mariska

#3097554 Quote

Hallo

Gefeliciteerd  met je zwangerschap!!  Ben zelf ook zwanger en 27 maart uitgerekend, dus 7 weken en 4 dagen nu. Heb al een dochter van ruim 2,5 en een zoontje van 15 maanden.
    Wie weet komen we elkaar nog vaker tegen.
    Groetjes.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct