Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ben ik zwanger???

• Auteur

hallo,        

iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap.
    Maar ik heb een vraagje:
    Mijn vriend en ik zijn ook bezig om zwanger te raken maar ben nog maar net een maand gestopt met de pil!
    Morgen zal ik ongesteld moeten worden maar heb de laatste dagen elke keer jeuk aan mijn borsten en de aders zijn mega zichtbaar, maar sinds vandaag heb ik eigenlijk steeds het gevoel dat ik ongesteld moet worden ! Hebben meer mensen daar last van en dat blijkt dat ze wel zwanger zijn????
    We vinden het zo spannend en onbewust ben je er toch heel erg veel mee bezig he! haha

#3097568 Quote

Hallo, het is moeilijk te zeggen of je wel of niet zwanger bent. Het zou best wel kunnen hoor, ik ben gestopt met de pil en niet meer ongesteld geworden, was gelijk zwanger. Je moet morgen ongesteld worden, dan is het nog te vroeg om een test goed te kunnen doen. Ik kon er toen ook niet mee wachten. Moest 2 januari ongesteld worden, en heb de 4e een test gedaan… die was dus positief. Ben nu bijna 36 weken. Heb nog eventjes geduld en doe van de week een test. Ik hoop voor je dat ie positief is. Liefs Ellen

#3097569 Quote

ja precies het is nog te vroeg om een test te doen! maar dom de winkels zin al dicht en ook geen test in huis gehaalt want ben anders altijd precies om de zelfde tijd ongesteld
    dan had ik hem morgen al kunnen doen!
    Maar jij was dus ook direct zwanger en van de eerste dan?

#3097605 Quote

Hoi, ik weet niet waar je vandaan komt, maar misschien is het ergens koopzondag, kan je alsnog een test gaan halen. Ja, ik ben nu zwanger van de eerste. Ben nu 32 jaar, en heb ruim 16 jaar de pil geslikt zonder ooit te stoppen…het kan dus heel snel gaan  
    Liefs Ellen

#3097628 Quote

quote: kapster23 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-08-2006 17:33:09'));

Hallo, spannend hoor, hopen dat het zo is natuurlijk. Ik heb een vraagje, voel je je verder ook anders? Heb je ook al gespannen borsten? Ik had namelijk ook altijd voordat ik ongesteld werd wat gespannen borsten en de aders werden duidelijk zichtbaar. De ene keer meer dan de andere keer, het was soms net of de aderen boven op mijn borst lagen. Ik werd wel steeds gewoon ongesteld.

Als je het gevoel hebt intuitief dat je zwanger bent kan het natuurlijk best zo zijn. De test werkt vaak pas na ongeveer 4 dagen over tijd. Afhankelijk   van de dag vd bevruchting. Als je de test doet kan ie het beste met ochtendurine, anders is het streepje maar heel licht, en slaat de twijfel toe. Ik ben zelf net 5 weken zwanger volgens de berekeningen van de arts. Ik ben in het echt net in mijn 4e week bezig. Totaal nergens last van dan alleen behoorlijke rondingen aan mijn bovenlijf die strak staan.

Succes en laat even weten of het een positieve test is!!!
    Groetjes Corin

#3097641 Quote

hoi,

gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
    Het is vandaag zondag en benieuwd ls ik ongesteld wordt normaal gesproken ben ik altijd op tijd en dat is smiddags rond 3 uur!!!!
    het is inmiddels half 4 geweest  en er is nog niks!(spannend)
    Zo gauw er vandaag niks is gaan we morgen vroeg gelijk naar de drogist toe effe en testje kopen.
    ik hou jullie op de hoogte
    xxx  

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3097738 Quote

Ooooh het is zo balen dat de test negatief is………. Ik voel met je meer. Ik had het de eerste keer ook, maar werd maar niet ongesteld! en een paar dagen later heb ik weer een test gedaan, toen was ie wel postitief…… er is dus nog stille hoop (maar ga er niet te veel vanuit, anders is de teleurstelling zo groot!)

Ik hoop het alsnog voor je, sterkte met wachten.  

Groetjes AV

#3097746 Quote

Het is idd te vroeg om een test te doen, wacht het nog een paar dagen af. Ik hoop het echt voor je. Liefs Ellen

#3097813 Quote

hoi hoi,
    bedankt dat jullie zo meeleven!!!!
    het is nu maandag avond en gaan zo naar bed en hopen dat we morgen wakker worden en nog niet ongesteld zijn we wachten maar weer rustig af..

xxx

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct