Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28690 Forum Junkies2

• Auteur

Hallo Meiden,
    als eerste wil ik jullie bedanken dat jullie mij zo welkom heten doet me ook erg goed en idd uiteindelijk willen we allemaal maar een ding een wondertje ik hoop dan ook dat die dag gauw mag komen voor iedereen
    het is en blijft elke keer heel moeilijk als je weer ongesteld word en je verdrietig voelt wand dat is en blijft het ook ik merk wel steets meer dat ik er moeilijker mee om kan gaan als er een terleursteling is kan het geen plaats geven de medische molen is ook heel zwaar je word helemaal onderzocht maar ja je wild toch weten wat de oorzaak is wel heb ik de meest pijnlijke onderzoeken gehad vooral de hsg en weet ook echt wat weeen zijn raar he je bent niet zwanger eb toch door de contrast vloeistof heb je weeen heel raar en ozo pijnlijk met dit onderzoek is gekeken naar de toegankelijk heid van de baarmoeder en de eileiders daar uit is gekomen dat ik een poliep had die verwijderd moest worden en dat is gebeurd met een operatie onder algehele narcose gelukkig is het zaad van me vriend van goede kwaliteit en daar zijn we al heel blij mee
    nou meiden ik wens jullie succes voor diegene die op het wachtbankje zitten wat is dat zwaar
    allemaal heel veel succes dames
    en nogmaals lief van jullie dat jullie zo reageerde

joyce meid je hoeft je niet schuldig te voelen over de vakantie ik begrijp je best hoor al haddan we graag mee gegaan   tot gauw xxxx

groetjes monique

#2937964 Quote

sorry sorry ik heb wat fout gedaan maar voor mijn is het ook nieuw allemaal en weet nog niet goed hoe het allemaal werkt sorry dames ik had op reageren moetten klikken op forum junkies nr2 nogmaals sorry

#2937970 Quote

Hey Monique!

Joh, dat geeft toch niks! Kan gebeuren he, als je hier nog niet lang rondneust!
    Ik wens jou hier ook alvast alle geluk van de wereld om zo'n klein wondertje in je armen te mogen sluiten.

Liefs…

#2937993 Quote

Hoi Ken,
    idd dat kan gebeuren ik word vast net zoals jullie een echte forum junkie ben jij al lang bezig voor een kindje?
    gebruik je ook ovulatie testen? ik wel die van matcare ik moet ze wel gebruiken voor het ziekenhuis al voel ik wel wanneer ik me eisprong heb wel zo handig

liefs monique

#2938023 Quote

Hoi hoi,

Sinds mei 2007 hopen wij een  kindje te mogen krijgen.
    Ik heb een erg onregelmatige cyclus, erg balen! Zat vorige ronde op dag 57.
    Net voor kerst heb ik een bezoekje gebracht aan de huisarts en die liet meteen bloed prikken en ik moest maar gelijk een afspraak maken bij de gyn.
    Die afspraak staat op 16 jan.
    Maar nu heb ik sinds 2 dagen erge steken in mijn onderbuik en in mijn rug.
    Dus nu moet ik van de gyn morgenvroeg bloed laten prikken en dan kan ik 's middags bellen voor de uitslag.
    Hij dacht dat ik weleens zwanger zou kunnen zijn.   Ik heb echt geen idee…
    Heb al zoveel gevoeld sinds Mei, dat ik echt niets meer snap van m'n eigen lichaam!
    Maar we zullen zien.

Zullen we anders verder "praten" bij het andere forum: forumjunkies!!!!!!!!
    Daar zijn de andere meiden ook…

Fijne avond!

Liefs…

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen