Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Kun je je inbeelden dat je misselijk bent?

• Auteur

Hoi allemaal,
    Ik volg al een tijdje jullie verhalen, maar nu heb ik zelf een vraagje. Vorige maand is mijn spiraal eruit gegaan. Mijn NOD is a.s. maandag de 14e, maar nu heb ik zere borsten, en de hele tijd bij vlagen een misselijk gevoel. Ik ruik ook al een tijdje supersterk (terwijl mijn neus altijd stuk was). Kan ik me dit inbeelden omdat ik er nu meer mee bezig ben of …. Ik durf nog niet te testen….
    Herkennen jullie dit?
    Ik hou jullie op de hoogte!

#3097610 Quote

Ja dat kan!

Als je zwanger wil worden kan het zijn dat je veel meer voelt doordat je er meer mee bezig bent, je wordt er alerter op. Maar de wens kan er ook voor zorgend at je dingen voelt die er eigenlijkniet zijn.

Wil niet zeggen dat dat in jouw geval zo is.

Miep

#3097617 Quote

Zit dus maar één ding op, om je twijfel weg te nemen: en dat is een zwangerschapstest!
    Succes en hou ons op de hoogte!!!

Groetjes, Sigrid

#3097677 Quote

volgens mij ga ik ongesteld worden… bruinig bloedverlies, komt meestal een dag of 2 voordat het doorbreekt. Ik wacht maar af, waarschijnlijk dit keer mislukt en op naar ronde 2. Dus toch ingebeeld. Jammer!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct