Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Nergens last van wel zwanger!! Joepie

• Auteur

Ik weet niet of mijn eerder geplaatste bericht is aangekomen op het forum. Voor lasnog maar even een nieuwe.

Ik ben er 2 weken geleden achter gekomen dat ik zwanger ben. Totaal niet verwacht maar natuurlijk is het nieuwe wonder meer dan welkom. Ik heb echt veel twijfels gehad. Voel helemaal niets dan alleen gespannen borsten en af en toe wat moeheid.
    Ben ik wel zwanger? Na drie positieve testen denk je toch dat het wel goed zit. Die twijfel maakte me gek. Maar even met mams gebeld, die is heel makkelijk door twee zwangerschappen heen gefiets. Zou ik op haar lijken?? Over 5 of 6 weken de eerste echo, ben heel benieuwd!!

Groetjes Corin

PS ben nieuw hier

#3097633 Quote

Tuurlijk kan je een zwangerschap beginnen, zonder ergens last van te hebben. Ideaal toch dat je geen last van ochtendmisselijkheid hebt?
    Had ik ook en heb het dus, zoals je misschien ook wel verwacht, totaal niet gemist! haha…

Ga er dus maar gewoon lekker van genieten!

#3097642 Quote

Lekkere start he, zonder de grootste kwaaltjes. Ik ben bijna 6 weken zwanger en heb naast wat meer vermoeidheid en iets gevoeliger borsten gelukkig ook nog nergens last van, mijn moeder is ook fluitend haar drie zwangerschappen doorgekomen. Dus wie weet blijft het zo, maar de 13 weken zijn nog een eind weg, dus even afwachten of het ook zo blijft.

Groetjes

#3097691 Quote

Hoi Corin,

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Het komt voor hoor, dat je helemaal geen kwaaltjes hebt en die ook helemaal niet meer krijgt. Ik had bij de eerste helemaal nergens last van gehad, ik kwam er pas heel erg laat achter, op een gegeven moment kreeg ik erge buikpijn etc, na het een weekje aangekeken te hebben ben ik naar de huisarts gegaan, toen bleek ik zo'n buikpijn te hebben omdat de baby trapte. Uh baby?? Dolblij was ik, aangezien we zouden beginnen met een hormonenkuur omdat het zoveel jaren duurde. Bij de echo een week later was ik 18 weken.

Nu 2 lange jaren later ben ik bijna 19 weken van nr 2, en wist ik het al meteen. Ik  ben een week of 13 misselijk geweest, heb er weken bijgehad, dat ik er 2 in bed lag over te geven, en heb erg last van bandenpijn, hoofdpijn en rugpijn.

Wees dus maar blij dat je nergens last van hebt, hopelijk gaat het de hele zwangerschap en natuurlijk bevalling zo door

zonder kwaaltjes, dubbel genieten!!!

#3097747 Quote

Hoi Corin,
    Fijn dat je nergens last van hebt. Ik had ook nergens last van en dat is zo gebleven, heerlijk. Ik ben nu 25 weken zwanger en tot op de dag van vandaag nergens last van. Niet moe, misselijk of andere kwaaltjes. Mij hoor je dus ook niet klagen. Alhoewel ik het in het begin wel miste. Zeker toen ik een week of 11 was was ik blij dat de echo kwam want ik twijfelde echt heel erg, net als jij, of ik wel zwanger was. Maar alles was/is dik in orde.
    Succes!!
    lfs Belle

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct