Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28691 Even Voorstellen De Eerste

• Auteur

Hoi,

Het is zover… ik ben gestopt met mijn pil. 24 jaar oud en afgelopen vrijdag heb ik mijn laatste pil geslikt en ik ben benieuwd naar de periode die nu komen gaat.
    Wij gaan voor ons eerste kindje en ik vind het erg spannend allemaal. Ik ben er op dit moment toch ook nog erg nuchter onder, simpelweg omdat ik natuurlijk nog maar NET met de pil ben gestopt. Ik zie het allemaal wel.

Ik vind het erg leuk om alle verhalen van anderen te lezen. Ook is dit forum natuurlijk de perfecte manier om ervaringen te delen, vandaar dat ik hier ben.

Wie kletst er met me mee?

Groetjes!!

#2938058 Quote

Dankjewel Irene.

Ik ben hier net een paar uurtjes en ik heb nu al het idee dat het erg verslavend kan zijn.

#2938073 Quote

Hoi WeeKee,

Leuk dat je ook op het forum zit.
    Fijn he, om te lezen hoe het bij de andere meiden vergaat en je kan elkaar ondersteunen, gezellig kletsen!!
    Heb je lang de pil geslikt?
    Ik zelf 10 jaar, dus ontpillen merkte ik wel wat van, beetje misselijk, buikpijn en misselijk.Ik ben begin oktober gestopt en daarna ongesteld geworden van de pil en vervolgens voor poging 1 een cyclus van 60 dagen gehad, ik ben nu bezig voor ronde twee en ben benieuwd hoe lang mijn cyclus nu duurt. Waarschijnlijk nod op 14jan.

Nou, ik wens je in ieder geval veel succes!

Groetjes Patries.

#2938075 Quote

Verslavend is het zeker!!! Zeker als je net begint dan wil je zoveel mogelijk informatie krijgen.
    Maar het is ook erg leuk om elkaars verhalen te lezen en mee te leven met de leuke en minder leuke dingen die iedereen mee laast. Het is heel gek hoe je een band krijgt met iemand die je niet kent…
    Af en toe probeer ik wel heel bewust even enkele dagen niet te kijken zodat ik er niet al te veel mee bezig ben, want dat is wel het risico. En het leven bestaat nog altijd uit meer dan alleen zwanger proberen te worden.
    Groetjes!!!!

#2938078 Quote

He Patries,
    Ik kom je ook overal tegen !
    Groetjes

#2938081 Quote

Ja dat kan ik me voorstellen. ik moet zeggen dat ik nu dagelijks met het onderwerp bezig ben.

Oh en Patje, ik ben zelf ook (bijna) tien jaar aan de pil geweest. Ik ben benieuwd of ik dezelfde verschijnselen krijg van het ontpillen als jij. Ik ben voordat ik met de pil begon altijd HEEL regelmatig ongesteld geweest. ik hoop dat ik dat nu ook weer krijg, maar ja, dat weet je natuurlijk nooit. Dat blijkt wel weer uit alle verhalen die ik hier lees.

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2938092 Quote

hoi allemaal,

ben 22 dec gestopt met de pil.
    ben 26 en heb m bijna 13 jaar geslikt!!
    ben blij dat ik er nu vanaf ben,want voel me echt super goed!!
    heb nergens geen last van (ontpillen)
    ook wij gaan voor ons 1e kindje,als mijn cyclus direct perfect zou zijn,
    dan heb ik morgen ongeveer mijn eisprong,dus flink aan de klus geweest!hihi
    nou iedereen veel succes met alles!!

suus

#2938094 Quote

hey Suus, nou ik hoop dat je geklus geholpen heeft hihi. Hoe ga je nu de komende twee weken in?

#2938102 Quote

hey weekee!

jij bent snel met reageren?
    ook al verslaafd aan dit forum..ik bijna al wel,
    wil elke dag wel ff kijken!
    hoe ik de komende weken in ga..pfff hoop dat ik me er niet zoveel meer bezig hou!
    ben er echt dag en nacht zowat mee bezig. heb jij dat ook zo erg?
    maar gaan ook gewoon door met klussen,niet om de dag hoor..gewoon als
    we zin hebben!hihi..je weet nl maar nooit!weet ook nog niet wanneer mijn eisprong is.
    hoop gewoon morgen!!word jou man/vriend al gek van je? die van mij wel!haha
    en ga je ook van die ovulatietesten gebruiken?ik ga t denk wel doen,als t deze x niet lukt.

nou jij ook succes met alles en we komen mekaar hier vast nog wel tegen!!

suus

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen