Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Borstenpads.

• Auteur

Wat een onzin zijn die dingen zeg. Je kunt ze echt niet onder je beha aan zonder dat je het door je kleren NIET ziet. te belachelijk voor woorden. Wie kent dit probleem nog meer??? Ik werk voortaan gewoon met stukjes wc papier.

Wist je trouwens dat je bij prenatal voor 6 borstpads E10,- neertelt en bij de HEMA 20 voor 2.50 geloof ik???

Afzetters daar joh bij de prenatal….

#3097702 Quote

hoi
    weet je wat ook heel veel mensen doen is een maandverbandje
    doormidden knippen     dat scheelt ook heel veel geld en is ook niet zo duur
    sterkte ermee
    gr liza

#3097704 Quote

Ik was juist blij dat ik ze had , want de hoeveelheid melk die ik lekte was echt niet op te vangen geweest met een wc-papiertje . Welke ik de vorige zwangerschap had weet ik niet meer , maar ze bevatte hetzelfde als luiers wat dus in hield dat ze gellig werden.
    Dat er enorme prijs verschillen zijn in die pads was al wel bekend , maar daarom is de prenatal toch niet meteen een afzetter? Er zijn ook dingen die van de prenatal beter zijn dan van de Hema en welke bij de prenatal juist goedkoper zijn.
    Gewoon goed je ogen open houden en vergelijken.

Groet Xanthe

#3097706 Quote

Misschien heb je hier wat aan?
    Klinkt veelbelovend.

http://www.borstvoedingswinkel.nl/

dan moet je naar "baby aan je borst"
    Dan naar "last van lekkende melk"
    Dan naar "lily padz"

Groetjes Jacqueline

#3097711 Quote

heb ze zelf voor de zekerheid gekocht, maar "lek" nog niet echt. Voordeel van de Lily Padz is dat je ze inderdaad   makkelijker onder strakke truitjes kan doen, al zijn ze soms dan nog steeds zichtbaar. daarnaast vind ik ze voor een hele dag niet prettig zitten, omdat ze toch gewoon echt "afsluiten"..

Succes en met dit weer denk ik toch weer meer aan slobbertruien…

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct