Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

jouw gevoel

• Auteur

hallo ik ben inmiddels 11 weken zwanger en af en toe als ik iets te druk ben geweest denk ik meteen van ow zal dit wel goed zijn voor me kind en zou het hartje er niet mee uitgescheden zijn miss stomme gedachte maar das mijn gevoel   is er iemand die dat ook heeft het kan tog nooit zo zijn dat je kindje van 11 weken overlijd dat je daar niks van merkt je moet dan tog een bloeding krijgen of kramp weet iemand dat?? graag reactie

#3097709 Quote

Gevoelens van ongerustheid zijn heel normaal en helaas kan niemand 100% zeker zeggen dat het goed zal gaan. Wel is het zo dat als je het hartje een keer gehoord hebt, de kans op een miskraam meestal klein is. Zeker in het begin is het heel duidelijk: gaat het mis, dan gaat het mis omdat er iets niet goed zit, omgeacht je eigen "drukke" gedrag en zorgen. Gaat het goed, dan hoef je je dus ook geen zorgen te maken. Advies waar je eigenlijk dus niets aan hebt…. Gewoon afwachten en proberen je geen zorgen te maken. Kramp ed kan erbij horen, ook in de eerste maanden…
    Veel succes!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct