Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28692 Dames Wat Denken Jullie

• Auteur

Hoi Dames

Ik heb een eisprong gehad rond 28 december, dus zou ik een innesteling gehad kunnen hebben op 3 januari
    vanaf afgelopen  woensdag heb ik een soort van menstruatiekramp  onderin  m'n buik  en sinds een paar dagen ook last van hoofdpijn en erge dorst
    vandaag had ik last van licht bruinverlies terwijl ik pas de 12 de ongi. moet worden, wat denken jullie zou ik zwanger kunnen zijn??? en zou je al kunnen testen voor je  NOD??

groetjes

#2937987 Quote

Hoi meid,

Ik heb geen idee. Zit in dezelfde situatie zo n beetje. Heb ook de twaalfde mn nod ( 7e ronde ) en heb nu ook een ongie gevoel, soort van dan. Beetje zwaar gevoel onderin mn buik. Af en toe ook wat krampjes en steekjes dus heb ook geen idee. Ga heel hard voor je duimen dat het raak is. Ben bang dat ik gewoon weer mn hoofd op hol laat brengen maar ja, wie weet……. Succes meid

Liefs happy

#2938009 Quote

Hoi Happy,

voor mij is het nog maar m'n eerste ronde dat we serieus bezig zijn, ben al wel 4 maanden geleden gestopt met de pil, dus ben nog niet zo lang bezig als jou.
    Wel leuk dat we gelijk oplopen, als we dan ook allebei zwanger zouden zijn!!!
    Test jij altijd pas na je NOD?? mischien ga ik t morgen al doen, maar weet t nog niet zeker.

Hou me op de hoogte en heel veel succes
    groetjes Buzzz

#2938021 Quote

Hey buzzz,

Ik wil wel proberen om pas na mn nod te testen !!! Heb in de eerste 2 rondes wel ervoor getest en op een gegeven moment heb ik besloten om me niks meer van al die kwaaltjes aan te trekken, wat ook wel heel goed gelukt is trouwens !! Nu voel ik me gewoon anders maar, weet dat dit evengoed niks hoeft te betekenen. De tweede ronde waren we ( ik klets met een aantal meiden bij de klusbabes ) er heilig van overtuigd dat ik zwanger was, last van mn onderrug, steekjes, krampjes, s ochtends overgeven, pijnlijke borsten, veel plassen, boeren……en niks werd gewoon ongie. Vind dit nu wel heel spannend maar, probeer toch met beide beentjes op de grond te blijven. Laten we hopen dat het raak is !!!! We houden elkaar op de hoogte he….

Liefs happy

#2938022 Quote

Hoi,

Wat spannend zeg! De klachten zouden te maken kunnen hebben met een zwangerschap, maar ja 't hoeft ook weer niet. Toen wij in oktober 1x onbeschermd geklust hadden had ik ook erg veel last van kwaaltjes en dacht ook even zwanger te zijn van onze 3e, helaas werd ik ongi. Ik hoop voor jou in ieder geval dat je zwanger bent! Testen kun je volgens mij pas 3 dagen voor je NOD en dan is 't nog wel erg vroeg. Ik duim voor je en laat je nog even wat van je horen?

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen