Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

effe voorstellen.

• Auteur

Hoi Allemaal,

Ik heet Marian en heb zaterdag morgen een zwangerschapstest gedaan en JAAAA!!!
    Ik ben zwanger. Na twee pogingen al. Best snel al zeg ik het zelf. Ik vind het allemaal wel heel erg spannnend en soms een beetje onzeker over hoe het allemaal gaat verlopen. Wanneer moet ik bv. een afspraak gaan maken bij de verloskundige of moet ik naar mijn huisarts. Wie kan mij op weg helpen.
    En wanneer vertel je het in  je omgeving dat je zwanger bent.
    Alle maa vragen waar ik nog geen antwoord op heb.

Dikke knuffel  Marian  

Oh ja ik ben nu 5 weken zwanger.

#3097721 Quote

Hoi Marian. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Heerlijk gevoel he? Je kan nu eerst een afspraak maken bij de huisarts. Hij zal je dan doorverwijzen naar een verloskundige. En over het vertellen. Wij hadden het mijn ouders direct verteld. Maar verder iedereen pas nadat wij de eerste echo hadden gekregen. En dat was zo rond de 12 weken.
    Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe.

Liefs Maria
    35w4d zwanger van 2e zoontje!

#3097814 Quote

Hoi hoi,

gefeliciteerd!
    toen ik net wist dat ik zwanger was zat ik ook met die vraag. Heb toen ook veel antwoorden gehad. Je kunt gelijk al je huisarts bellen. Dan hoor je van zelf of hij je eerst wil zien of dat hij het alleen wil weten. Daarna maak je een afspraak met de verloskundige van jouw keuze.
    Mijn huisarts wilde mij eerst even zien heeft wat vraagjes gesteld, m'n bloeddruk op gemeten en wat info voor vk, kraamzorg etc  en moeders voor moeders mee gegeven.
    Ik was toen 6 weken zwanger (nu 7 weken) heb ook daarna gelijk de vk opgebeld.
    En we willen het pas vertellen als we de echo hebben gehad, maar dat is ieder voor zich.

Geniet er maar van (hoop dat je je nog lekker voelt0

Liefs

#3097816 Quote

HOi !

GEFELICITEERD !
    Ben er ook vandaag achtergekomen dat ik zwanger ben………… 4 weken nog maar, dus erg pril maar desalniettemin ook een hele hoop vragen.
    Vrijdag komt mijn mannetje thuis en daarna ga ik de arts bellen en hoor ik vanzelf wel hoe of wat. Wat mijn erg bezig houdt momenteel is of alles wel goed blijft gaan enzo, maar ik heb goede hoop !

Geniet ervan !

groetjes !
    Bianca

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct