Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Bandenpijn

• Auteur

Hoi meiden!

Ik ben inmiddels 31 weken zwanger en heb al een tijdje behoorlijk last van bandenpijn. Dat je eigenlijk ter plekke moet gaan zitten omdat het niet te houden is. Naast dat het erg pijnlijk is vraag ik me af of het ook schadelijk kan zijn. Heeft iemand een idee of dat als je hiermee door blijft lopen, je schade aan je banden (het ophangingssysteem van je baarmoeder) kunt veroorzaken? Ik kom op het www wel aardig wat tegen over bandenpijn, maar niet of je er iets aan 'moet' doen als het ernstig is om complicaties (tijdens/na de bevalling) te voorkomen.

Groetjes edith

#3097730 Quote

Hi Edith,
    Ik heb ook veel last van bandenpijn, mijn verloskundige zegt dat behalve op tijd rust nemen je er niks aan kunt doen. Die banden moeten nu eenmaal uitrekken omdat anders je baby niet kan groeien.
    Ik heb er zelf vooral veel last van als de kleine wakker is, banden staan natuurlijk al op spanning, maar als de kleine dan ook nog eens gaat schoppen, vind ik het niet meer zo leuk.
    X

#3097753 Quote

ik had er bij de eerste heel veel last van, juist tijdens de vakantie, toen ik het rustiger aandeed. heel raar. achteraf was de kleine juist toen heel hard gegroeid en heeft me dat wat overlast bezorgd. maar ikkon af en toe niet lopen vna de pijn.
    het kan geen kwaad, maar is wel een teken dat je het misschien iets rustiger aan moet doen. en je moet wel; je lijf laat niet toe dat je doorholt tijdens de steken.
    sterkte
    greet

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct