Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wie heeft er nog meer een site voor de beeb?

• Auteur

Hallo meiden

Vanaf het moment dat ik weet dat ik zwanger ben hou ik een site bij.
    Daar op schrijf ik de dagelijkse dingen enzo. Zodat vrienden en familie mee kunnen lezen. Mijn man en ik vinden het heel leuk om te doen. Je kunt er ook foto's van je buik en spulletjes op zetten zodat iedereen mee kan genieten.
    Nu vraag ik me af wie van jullie nog meer zo iets doet? Misschien eens leuk om bij de forumgenoten een kijkje te nemen.
    Mijn site is http://www.eersteberkhoutbaby.beebiesite.nl  

Liefs noomie. 23 jaar, 15 weken zwanger.

#3097761 Quote

wij hebben er ook een!

erg leuk om te doen, straks printen he, dan heb je een babyboek!

ik geef hem alleen niet openbaar, is toch beetje prive!

#3097770 Quote

Snap helemaal niets van die sites…. Is er dan niets meer prive? Zou jij het fijn vinden als jou ouders of je man gezellig een site op het internet gaat oprichten over jou? Als je het voor de familie doet zet er dan gewoon een wachtwoord op… Ik denk niet dat wildvreemde mensen geinteresseerd zijn in een zwangerschap van een wildvreemde…..!!

#3097772 Quote

oooh, ik kom even voor haar op hoor! 😉

mensen die het niets interesseert die moeten maar gewoon niet kijken, ik vind het wel lief van haar! wij hebben er ook een, maar die is niet openbaar, daar moet je echt het adres van weten, ik bedoel ik sta er wel met een blote buik op!

maar mensen in onze omgeving vinden het prachtig om te lezen, zeker mensen die wat verder weg wonen of in het buitenland.

ieder zijn ding joh! laat lekker!

#3097775 Quote

Nou mijn man en ik hebben hem samen gemaakt.  Ik zou niet weten waarom mensen mijn blote buik niet mogen zien, dat is toch iets om trots op te zijn en om lekker mee te showen!!
    En het is inderdaad handig voor mensen die ver weg of in het buitenland wonen.
    En ik ben zeker wel geïnteresseerd in mede zwangeren en ik ben ook niet de enige hoor!
    Ik had niet zo'n reactie verwacht eigenlijk maar blijkbaar denken andere er toch anders over.

En mensen die er geen intresse in hebben hoeven toch niet te kijken? Er is niets wat geheim is wat erop staat hoor, maar de dagelijkse dingen met andere delen is juist mooi vooral als je zwanger bent!
    Doen we hier toch eigenlijk ook op het forum, alleen kun je dan niet zien met wie je te maken hebt.

Liefs noomie

#3097797 Quote

hey noompje22
    ik heb ook zo een site hoor van mijn zoontje ik ben alleen ff vergeten te betalen voor dit jaar dus moet ik nog ff snel doen en ik moet hem ook weer ff bij werken.
    maar ik vind het juist heel leuk je kan alles een beetje bijhouden.
    die van mij is http://www.dylanscholte.dreumessite.nl.
    jij hebt ook al een leuke site.
    xxx
    sabrine

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3097798 Quote

Ik heb geen site, maar ik wilde even reageren op L81. Wat een belachelijke reactie. Het is toch mooi om zulke dingen met elkaar te delen. Wat maakt dat nou uit. Ik vind het een leuke en mooie uitvinding. Mijn nichtje is pas bevallen van een zoontje en aangezien zij niet in de buurt woon, kan ik op die manier wel haar belevenissen bijhouden en haar zoontje bewonderen. En dat je het met mensen wil delen die je misschien niet kent, is toch helemaal niet erg. Er staan heus geen naakt'foto's op hoor. Alleen maar foto's van een mooie zwangere buik. Daar is niks mis mee.
    Ga maar lekker door hoor dame's met jullie babysite en trek je niets aan van zulke reacties. Die slaan nergens op.

Liefs Maria
    35w4d zwanger van 2e zoontje!

#3097829 Quote

hoi hoi,

Mooie site hoor,ik wil er ook een gaan maken,is het lastig?
    Nou ik begrijp die reacties ook niet hoor
    Zo'n site zou niet interessant zijn omdat je iemand niet kent,en dan zeker wel elke avond big brother kijken of opvoedpolitie of gtst of idols,nou die kennen ze toch ook niet en die acteren ook nog eens helemaal nep dan pfffffff.En je blote buik wel of niet laten zien moet je lekker zelf weten,je gaat toch ook in een bikini op het strand liggen duhh.Ik begrijp ook als je zo'n site niet openbaar wilt maken hoor maar das ieder voor zich.Ik zal zelf alleen mijn kinderen er dan niet (onschuldig)naakt op zetten in een badje ofzo bijv.Je hebt met internet namelijk ook engerds,die ook naar zulke sites gaan.

Maar goed succes met je site
    Groetjes Merel

#3097830 Quote

Hoi Noomie,

Ik heb ook op je site gespiekt en ziet er onwijs leuk uit!!!

Heb dan ook snel het adres opgeschreven en ga vanavond ook lekker knutselen aan m'n eigen babysite.

Leuk idee! Succes met je zwangerschap.

Liefs, Annemarie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct