Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28693 Bloedverlies Bij Eisprong

• Auteur

Heb sinds eergisteren een positieve ovulatietest, nu dus al 3 dagen achter elkaar. Super fijn natuurlijk en meteen flink aan de klus gegaan. Maar nou had ik gisteren wat roze telkens bij het afvegen en vandaar gewoon helderrood bloedverlies, lijk wel ongesteld! maar verder niet echt zo'n erge buikpijn als wanneer ik ongesteld ben.
    Heb wel al gelezen dat bloedverlies bij ovulatie kan voorkomen maar hoeveel is  normaal  en hoe lang kan dit duren??? En heeft het  invloed op je kans om zwanger te  worden?
      Heeft iemand hier ervaring mee? Ben namelijk bang dat het zo niet kan lukken om zwanger te worden, dat mn eitje "wegspoelt" ofzo…

#2937986 Quote

Hallo,

Ik heb er niet zo veel verstand van maar je eitje kan niet weg spoelen. ALs het niet bevrucht word vergaat het en komt het met je menstruatie er gewoon mee uit. Kan het niet een innestelbloeding zijn?

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen