Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

klopt het geslacht wat ze op de echo zien meestal wel?

• Auteur

wij hebben als kadootje voor onszelf het geslacht gevraagd toen op de 2e echo alles goed bleek met de kleine

we hebben wel namen voor zowel meisje als jongen maar qua kleertjes zijn we aardig los gegaan

nu hebben we steeds vaker zoiets van "het kan natuurlijk ook…"

niet dat het wat uitmaakt, we vinden allebei prachtig, maar we vragen ons wel af of het nou vaak "verkeerd gezien" wordt

wie weet hier iets van?

#3097787 Quote

er bestaat natuurlijk altijd een kans dat het toch van het andere geslacht is maar volgens mij is het vaak wel ok als ze je vertellen wat het is. Anders zouden ze zeggen dat het niet goed te zien is. Je kan natuurlijk ook altijd even bellen om te vragen hoe betrouwbaar zij de gegevens achten

#3097791 Quote

hey popje, wij wilde ook graag weten wat het geslacht is van ons nog ongeboren kindje en met 21 wkn hebben wij de echoscopiste gevraagd of zij het kon zien en zo ja of ze het wilde vertellen als ze het alleen 100% zeker wist! Wij zagen zelf ook vrij duidelijk dat we een dochter krijgen en de echoscopiste was er ook zeker van, maar je houdt natuurlijk altijd in je achterhoofd dat het toch nog stiekem een jongentje kan zijn! Je kent de verhalen…. Nu hoor ik wel vaak dat als ze zeggen dat het een jongetje is dat het eigenlijk nooit voorkomt dat ze het fout hebben maar andersom gebeurt het nog weleens…. we wachten gewoon af! En ondertussen wordt er steeds meer roze kleertjes verzameld!
    groetjes L81! (28 wkn 1e)

#3097792 Quote

Hoe vaak het fout gezegd wordt weet ik niet. Maar ik ken toevallig 4 mensen van vrij dichtbij waarbij het allemaal fout is gezegd. 1 stel had er echt alles op een meisje  aangepast en die zaten echt een beetje in de puree toen bleek dat het een jongetje was. Ik zou er dus wel wat rekening mee houden bijv. met neutrale kleertjes enzo. Zodat je kindje nog wel iets heeft om aan te doen.
    Groetjes V.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct