Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

minder gevoelige borsten

• Auteur

Hallo allemaal,

Ik heb nu minder gevoelige borsten dan van de week. Hoe kan dit? Heeft een van jullie dit ook wel ervaren zonder dat dit een negatief effect heeft gehad op de zwangerschap. Ik ben bezig in mijn 6e week dus wel kritiek en ik ben zoooo onzeker?!!?!!??!!

Groetjes Corin

#3097777 Quote

Hoi Corin,
    maak jezelf vooral niet gek. Het is volkomen normaal dat de kwaaltjes steeds verschillen. De ene keer heb je wel last en de andere keer niet.
    Gewoon rustig afwachten… (makkelijker gezegd dan gedaan waarschijnlijk).
    Succes.
    Groetjes V.
    18 weken en 2 dagen

#3097779 Quote

Ik kan niet uit eigen ervaring spreken maar het lijkt me dat je niet direct van het ergste uit moet gaan. Je hormonen gieren nu natuurlijk door je lichaam en dus veranderd er veel.

Ik heb bijvoorbeeld nergens last van, nóg niet en een ander hangt constant boven de wc, is erg moe enz enz.

Het zegt nog niets meid, maar ik begrijp wat je bedoelt want niets is uiteindelijk nog zeker…………

Sterkte.

Liefs   AV

#3097781 Quote

quote: Happy AV reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2006 18:38:51'));

ja het maakt me zo onzeker soms, heb verder ook helemaal geen klachten dus het enige waar ik het aan kan voelen zijn mn borsten. Ik vind het heerlijk als die zeer doen, voel ik tenminste iets. Jakkes ik had echt verwacht dat het goed te voelen zou zijn door alle veranderingen in het lichaam. Maar aan de andere kant ben ik blij dat er verder geen bijzonderheden zijn.

Dank je wel voor je reactie, en zo snel al!!

Corin

#3097782 Quote

quote: Happy AV reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2006 18:38:51'));

trouwens hoe lang weet jij al dat je zwanger bent? Vind ik wel leuk om te horen, gewoon zomaar, uit positieve nieuwschierigheid. Ik weet het zelf sinds 3 augustus en de dag van bevruchting is 21 juli. een dag later zou kunnen. Spannend, jij ook succes met je allesie

#3097783 Quote

quote: veerle06 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2006 18:35:57'));

Hoi Veerle,

nou gelukkig heb jij de spannendste periode qua onzekerheid erop zitten. Heb je in het begin veel last gehad van kwaaltjes of juist helemaal niet?

Succes met de voorbereidingen en de verdere zwangerschap.

Groeten Corin

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3097794 Quote

Hoi Corin,
    ach weet je, onzeker blijf je altijd. Ik heb gelukkig over 2,5 weken weer een echo. Dan kunnen we weer checken of alles goed is. Maar daarna krijgen we die niet meer dus dan wordt het helemaal spannend.
    Natuurlijk is het de eerst 13 weken het spannendst want uit verhalen weet je dat de kans dat het misgaat het grootst is, maar goed, een beetje blijft het toch hoor. Zeker omdat dit mijn eerste is.
    Ik ben zelf erg ziek geweest vanaf 7 weken t/m 16 weken zo ongeveer om de week 4 dagen alleen maar overgeven en in bed liggen. Vreselijk. Toen vond ik zwanger zijn echt niet leuk. Wat dat betreft kan ik zeggen, geniet er maar van dat je nergens last van hebt, want als je het wel krijgt dan kan je dat (natuurlijk afhankelijk van wat je krijgt) veel beperken in je vrijheid. Ik ben zelf 2x thuis moeten blijven van een concert (oa van Live) en heb toen echt liggen janken in bed. Maar goed, ik ben nu alweer 2,5 weken kotsvrij, dus ik hoop dat dat zo blijft.
    Op dit moment merk ik echt goed dat het kindje groeit, want mijn buik wordt steeds groter. Ik had een paar gewone broeken 2 maten groter gekocht (ook handig voor na de bevalling), maar ik vrees dat ik die nog maar 1 of   misschien 2 weken aankan.
    Dan wordt het toch echt tijd voor positiebroeken. Op de een of andere manier wil ik daar nog niet echt aan, ik al heb ik ze al weken in de kast hangen en vind ik het leuk om positiekleding te kopen. Raar he.
    Nou, het is stiekem een heel verhaal geworden.
    Groetjes V.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct