Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28695 Ongesteld Geweest En Toch Zwanger

• Auteur

Hallo allemaal,

Ik ben net ongesteld geweest sinds 3 dagen niet meer.

Nou had ik voor mijn ongie al last van "zwangerschapsverschijnselen"

-Misselijk
    -Last van me buik/gek gevoel in me buik
    -Last van me borsten

Ik weet dat de kans klein is maar nou ik niet meer ongesteld ben heb ik nog steeds dezelfde klachten. Ik vertrouw het niet helemaal me gevoel zegt me dat er iets is (hoeft niet negatief te zijn) Net tijdens het eten koken zelfs meer als voor me ongie..

Ik weet alleen niet of ik kan testen nu. Of dat hij dan automatisch negatief opgeeft met je HcG hormonen enzo.. Kan iemand mij helpen? Heb gegoogelt maar wordt er niet veel wijzer uit

alvast bedankt

xx mamoetje

#2938068 Quote

Hoi Mammoetje        

Ik zou gewoon testen als ik jou was.
    Was de bloeding net als een ongi?? Ja dan denk ik dat je niet hoeft te testen.
    Maar laten we eerlijk wezen: wat kost nou een test? Ik heb de digitale van clearblue gekocht en daar zaten voor €13,- 3 testen in.
    Succes, ik zie het wel!

Groetjes

#2938076 Quote

Hee

bedankt voor je reactie,

Het was wel weinig / minder als normaal.. me cyclus hiervoor was heel kort en was heel dun bloed en ook heel hevig.. Deze was juist heel kort en vrij weinig. 3 dagen ongeveer..

Een vriendin van mij is 7 maanden lang gewoon ongesteld geweest als altijd en toch zwanger daarom weet ik even niet wat ik moet denken.. Me lichaam kan me ook voor de gek houden.. Ik denk dat als ik vrijdag me nog steeds zo voel dat ik dan ga testen. Ik weet alleen niet hoe het dan zit met je HcG hormonen.. Is het niet zo als je ongesteld wordt dat je HcG dan te laag is.. Dan is de test ook negatief en heeft dat geen zin

bedankt..
    xx Mamoetje

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen