Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28698 Vraag Over Sensitest

• Auteur

Na het lezen op het forum hier over de sensitest dacht ik kom ik ga dit toch ook eens proberen. Klussen is leuk maar gericht klussen zou wel fijn zijn en aanegzien ik nogal erg onregelmatig ongi ben kan het wel handig zijn.
    Nou heb ik dus afgelopen zondag getest en toen zag ik een erg licht streepje. Betekent dat dat ik nou een eisprong heb gehad?? want toen ik vandaag testte was het streepje echt miniem.
    Betekent een licht streepje ene streep of moet ik de sensitest anders gebruiken?
      liefs philea

#2938136 Quote

Hoi Philea,

ook ik gebruik de ovutesten van sensitest en ik moet zeggen dat ik ze erg handig vind!
    Op welke dag van je cyclus ben je begonnen? Ik weet niet of je van vorige cyclussen een idee hebt gekregen wanneer je je ei ong hebt? Heb je een regelmatige cyclus?
    Ik zelf begin altijd op dag 10 en doe de test dan iedere dag op het zelfde tijdstip.
    Tot nu toe heb ik iedere keer de dagen voor mijn eisprong vage streepjes gehad en dan twee dagen twee dikke strepen.
    Omdat ik bij de gyn loop, mag ik met bloedonderzoek controleren of ik idd mijn ei heb gehad en tot nu toe is dit iedere keer idd zo geweest.

Ik wil je veel succes wensen en hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt!

Groetjesss,
    Ashley.

#2938143 Quote

Hoi philea

ook ik test met sensitest.
    Ik heb iedere dag dat ik test wel 2 strepen zichtbaar, wel vaag maar goed zichtbaar.
    Alleen tijdens de LH piek is de 2e streep duidelijk even donker of zelfs donkerder dan de controle streep. Van een vage streep zou ik me dus niet teveel aantrekken.
    Het is natuulijk wel zo dat je de 5 dagen voor je positieve ovu test ook al vruchtbaar bent, dus extra klussen kan zeker geen kwaad. Ik heb het geluk dat ik met de kalender al kan kijken wanneer mijn ei gaat komen en ik test alleen nog maar voor mijn lijst, mocht ik in de mm komen. Dus wij kunnen heel gemakkelijk meerdere dagen daarvoor al klussen, met een onregelmatige cyclus gaat dat natuurlijk wat moeilijker.
    In ieder geval veel succes met testen en ik hoop dat je snel kunt gaan klussen.

Natalie
    Ronde 9 1e kindje.

#2938157 Quote

Het is zo dat ik nog niet echt regelmatig ben want ik ben net 3,5 week ongesteld geweest. Op aanraden van een vriendin ben ik ovulatietest gaan doen om ook te kijken wanneer ik een eisprong zou hebben. Maar ja nu twee vage streepjes.
    Ik ga gewoon door met klussen en testen en dan maar zien of er een dikke streep gaat komen. Maar ook goed om te weten dat een paar dagen er voro ook een vaag streepje kan zijn.
    Ach en mijn vriend vindt het absoluut niet erg. Die zegt zolang er een vaagstreepje is klussen we verder

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen