Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28702 Help Advies Enzo

• Auteur

Hallo,

Vanaf vorig jaar november heb ik paar keer last gehad van doorbraak bloedingen. Ik ben aan de pil. Tryginon.
    Dokter gebeld en de assitente zei, dat als het aan zou blijven houden, ik van pil moest veranderen.

Ik vraag me af of mijn pil dan nog wel veilig is, als  ik elke keer doorbraak bloeding heb.

Nu denk ik dat ik een "probleem"heb…ik heb sinds vrijdag ontzettend last van mijn borsten, zijn gespannen, gevoelig en pijnlijk. Dit had ik ook toen ik zwanger was van mijn zoontje (zo wist ik dat ik zwanger was) Ben misselijk als ik wakker word en ik heb weer 2 keer een doorbraakbloeding gehad, zaterdag en vandaag weer!!! Heb pijn in me onderbuik.

Tekenen van zwangerschap? Dat bloeden wat ik heb, is helder rood. Kan het zijn een innestelings bloeding zijn? Of kan het zijn dat ik een miskraam heb?!

Ik moet straks naar de dokter, ik wil nu goed onderzocht worden, word hier ontzettend nerveus van!!

Groetjes Leontine
    mama van Dayden Joshua bijna 2!

#2938145 Quote

Hoi Belle

Ik kan je helaas niet helpen met je vraag. Had je al een test gedaan???
    In ieder geval fijn dat je snel naar de ha kan.
    Succes

Natalie
    ronde 9, 1e kindje

#2938161 Quote

Kom net van de huisarts vandaan, ben niet zwanger, test gedaan en die was negatief.
    Wel een beetje dubbel gevoel eigenlijk  

Het zind me trouwens niet, dat ik wel verschijnselen heb van een zwangerschap. Als ik het volgende week nog heb, dan doe ik weer een test.

Mijn pil is is hoogstwaarschijnlijk niet meer goed genoeg, heb nu een afspraak bij de gyn gemaakt. (op verzoek van de HA)
    Krijg ik een onderzoek en word er overlegd wat voor anticonceptie ik dan kan gaan gebruiken.
    Ik slik namelijk al best een zware pil en ze geven liever geen zwaardere, zo zei de huisarts.

Leontine

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen