Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28704 Heel Vaag Streepje

• Auteur

Hallo daar ben ik weer, Ik had gisteren de vraag gesteld of er iemand ervaring had met de kruitvattest.Die had ik gistermorgen gedaan, resultaat: heel vaag streepje.  Nu heb ik vandaag 2 testen gehaald bij schlecker(want die is om de hoek).
    een eigenmerk en een van clearblue met zo'n + en -. Ik kon natuurlijk niet wachten en heb die eigenmerk test al gedaan en weer een heel vaag streepje, ik heb dus nog steeds hoop en die clearblue ga ik vrijdag ochtend doen. Ik hoop echt dat die dan wat duidelijker is. het was de 1e ronde voor ons tweede kindje had natuurlijk niet verwacht dat het zo snel zou gaan(als ik zwanger zou zijn) want ik ben pas 1 keer ongesteld geworden na de geboorte van mijn dochtertje.
    Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Nancy.
    (mamma van Fenna 26-07-2007)

#2938167 Quote

hoi ik heb 2 dagen geleden ook een test van eigen merk gedaan ook een vaag streepje anderhalve dag later de test van claer bleu er tegen aan gegooid en een vette plus dus ik heb goeie hoop voor je succes

#2938171 Quote

hey manon thanx voor je reactie ik laat het weten als ik die andere test heb gedaan.
    Ik had net nog eens gekeken naar de test en er is dus echt een duidelijker streepje te zien dan die test van gisteren.
    Jij gefeliciteerd met je zwangerschap. als ik zwanger zou zijn dan sluit ik me ook  bij het forum september 2008 mamma's aan.
    liefs nancy

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen