Hoi Allemaal,
Nou, ik ben op 6 augustus gestopt met de pil en sindsdien helemaal niet meer ongesteld geworden. In het begin dacht ik: ach, ben niet de enige.. maar we zijn nu al 5 maand verder en begin me toch een klein btje zorgen te maken en me af te vragen of er iets niet goed is..
Afgelopen maandag naar de dokter geweest en zij stelde voor bloed te prikken voor allerlei hormonale dingen.. weet niet precies wat er dan precies duidelijk kan worden door die testen.. heeft iemand hier toevallig ervaring mee? ben namelijk al een btje nerveus.. en moet donderdag bellen voor de uitslag.
ook viel mn ha erg op dat ik zoveel ben aangekomen.. Sinds ik gestopt ben met de pil.. niet schrikken (deed ik namelijk wel heel erg!!).. ben ik 15 kilo aangekomen! Das toch gewoon nie normaal? of kent iemand dit? Volgens de ha valt de gemiddelde vrouw juist 5 kilo af.. ik kom drie keer zoveel aan. en eet of sport niet anders dan daarvoor, dus snap het niet.
Kan iemand me helpen? Weet iemand hier iets meer over? Moet gewoon wachten tot donderdag, maar misschien dat iemand iets weet..
Groetjes Diaan