Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28707 Wij Willen Voor Een 2e Kindje Gaan

• Auteur

hallo,ik zit met een dilemma!!wij hebben een dochter van 16 maanden, en ik zou heel graag nog een kindje willen, maar bij de bevalling ging er een hoop mis en ik ben daarbij 4 liter bloed verloren!ik was daardoor erg slap en moest in het ziekenhuis blijven!! alles leek goed met mijn dochtertje te gaan tot ik ineens hele hoge koorts kreeg!!  en mijn dochter niet meer huilde en niet meer wilde eten.     ik heb dit meerdere keren aan gegeven maar de zuster wilde mij niet serieus nemen, maar ineens sloeg er paniek toe, en stonden er 3 kinder artsen  naast mijn bed om mijn dochter mee te nemen naar de high care, en ze vroegen waarom ik het niet eerder had aangegeven!!!!!!!terwijl ik dat al 2 dagen probeerde,ze heeft al met al 7 dagen   daar gelegen want we bleken besmet te zijn met streptokokken!!!         ze is er bijna aan overleden, en ik zelf ben er met bloedtransfusies en zware medicijnen, uiteindelijk goed van af gekomen, nu is ze 16 maanden en zou ik het voor haar maar ook zeker voor onszelf zo leuk vinden als er nog een kindje bij komt,maar de  angst is zo groot en ik vraag me af of het een leuk leeftijds verschil is.         daarbij komt ook  nog eens dat ze dan samen op 1 kamer moeten slapen, heeft iemand daar ervaring mee  ???? nou dat was een heel verhaal, ik hoop dat iemand een reactie plaats en tips heeft alvast bedankt gr mama van naomi                        

#2938248 Quote

Ik herken je verhaal een beetje, heb een nare bevalling gehad en 3 liter bloed verloren. Heb nog een week in het ziekenhuis moeten liggen omdat het niet goed ging. Onze dochter is nu precies 2,5 jaar en wij zijn nu inmiddels wel 7 maanden weer bezig voor een 2e. Tja het is natuurlijk heel persoonlijk welk leeftijdsverschil je er tussen wil hebben. Ik had graag 3 jaar gehad, maar dat wordt nu iets meer. Ik vind zelf de leeftijd 2 vrij pittig en ik had er niet aan moeten denken om nog een 2e erbij te hebben, maar ik denk dat er heleboel zijn die 2 jaar ertussen mooi vinden. Wat ik zeg het is persoonlijk. Ik dufde het gewoon ook niet aan qua bevalling. Nog steeds niet maar ja ik zie het wel.

Groetjes, Bibi

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen