hallo,ik zit met een dilemma!!wij hebben een dochter van 16 maanden, en ik zou heel graag nog een kindje willen, maar bij de bevalling ging er een hoop mis en ik ben daarbij 4 liter bloed verloren!ik was daardoor erg slap en moest in het ziekenhuis blijven!! alles leek goed met mijn dochtertje te gaan tot ik ineens hele hoge koorts kreeg!! en mijn dochter niet meer huilde en niet meer wilde eten. ik heb dit meerdere keren aan gegeven maar de zuster wilde mij niet serieus nemen, maar ineens sloeg er paniek toe, en stonden er 3 kinder artsen naast mijn bed om mijn dochter mee te nemen naar de high care, en ze vroegen waarom ik het niet eerder had aangegeven!!!!!!!terwijl ik dat al 2 dagen probeerde,ze heeft al met al 7 dagen daar gelegen want we bleken besmet te zijn met streptokokken!!! ze is er bijna aan overleden, en ik zelf ben er met bloedtransfusies en zware medicijnen, uiteindelijk goed van af gekomen, nu is ze 16 maanden en zou ik het voor haar maar ook zeker voor onszelf zo leuk vinden als er nog een kindje bij komt,maar de angst is zo groot en ik vraag me af of het een leuk leeftijds verschil is. daarbij komt ook nog eens dat ze dan samen op 1 kamer moeten slapen, heeft iemand daar ervaring mee ???? nou dat was een heel verhaal, ik hoop dat iemand een reactie plaats en tips heeft alvast bedankt gr mama van naomi