Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28709 Wie Nog Meer Morgen Nod

• Auteur

Morgen is het weer zover en jawel ik voel alweer de ongipijnen dus ik vrees dat we naar ronde 8 gaan. Het is natuurlijk nog afwachten maar weet het bijna zeker. Baal baal baal dus.

Liefs Bibi

#2938250 Quote

Hey bibi,

Spannend altijd weer he, zal voor je duimen meid !!! Ik heb zaterdag mn nod en als de rd s komen gaan we ook naar ronde 8 pfffffff. Hou je ons op de hoogte ?

Liefs happy

#2938425 Quote

Ik heb begin december mijn Mirena laten verwijderen en weet daardoor dus niet hoe lang mijn cyclus is. Volgens mij zou ik wel zo rond deze week mijn 2e NOD hebben. Tot op heden nog geen enkel teken van duiveltjes.

Waar ik zo af en toe last van heb:
    – jeuk op mijn buik.
    – veel plassen (maar dan steeds een klein beetje)
    – ik heb het steeds erg warm
    – maagzuur
    – moeite met de grote boodschap (sorry)
    – steken onderin mijn buik en in mijn onderrug

Het zouden tekenen kunnen zijn maar aan de andere kant kan het natuurlijk ook zo zijn dat ik het me maar inbeeld omdat we zo graag willen.

Eind van de week ga ik een test halen en dan na het weekend testen als de duivels nog niet zijn gekomen.

Jullie ook succes met het afwachten. Ik hoop dat de duivels bij mij en jullie niet doorkomen.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen