Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28712 Voorkeur Geslacht Dieetmethode Timingmethode Of Annet Noorlander

• Auteur

Hallo,
    ik ben een februari 07 mama, en dolgelukkig met mijn kleine, een heerlijk ventje waar ik stapelverliefd op ben. Maar eerlijk zou ik al heeeeeeeeeel graag een 2de willen, alleen we zijn klein behuisd….. Dus dat is afwachten.
    Maar waar ik nu eigenlijk om mail is: zijn er hier mama's of a.s.mama's die sterk voorkeur hebben voor een geslacht. Ik wil niemand aanvallen of beledigen want ik ben zelf dolgelukkig met mijn ventje, en ja je mag je handjes samenknijpen als je kind gezond ter wereld komt. Dat ontken ik niet. Ik wil ook absoluut geen discussie ontketenen, want daar heb ik al helemaal geen zin in. Maar ik zou zoveel overhebben voor een 'koningskoppel'! ik zou dus echt dolgraag een meisje willen nog, maar zijn er hier mensen die door de dieetmethode of timingmethode zwanger zijn geworden van het voorkeursgeslacht of mbv Annet Noorlander?

#2938457 Quote

kijk eens op deze site…wie weet iets voor jullie\// ikzelf doe er niet aan mee, vind het toch beetje te worden, maar hoor er erg goede dingen over…lees maar eens!! laat even weten of je het doet en of het eventueel wertk ?? succes hoor!!

en even goede vrienden hoor, je moet het toch zeker lekker zelf weten?:)

liefs sweety

http://www.baby-gender-selection-program.com

#2938464 Quote

Bedankt voor je tip! Ik heb al een groot gedeelte ervan gelezen.

#2938466 Quote

graag gedaan!! hopelijk vind je het iets???blijft interessant he!!

succes hoor!!

#2938705 Quote

Hoi Janine,

Ik wil toch ook even reageren op je stukje. Ook ik droom stiekem van een dochtertje!! Mijn vriend en ik zijn nu 14 maanden bezig voor ons eerste kindje, maar door mijn pcos wil het helaas allemaal niet zo lukken.
    In de eerste plaats zou ik natuurlijk helemaal uit m'n dak gaan van blijdschap en dankbaarheid als ik een  gezond kindje zou mogen krijgen, ongeacht het geslacht! Maar toch… diep van binnen…, zwijmel ik echt helemaal weg bij het idee van een meisje. Zowiezo natuurlijk dat gefrutsel en prinsessenkamertjes en schattige jurkjes, maar ik heb ook het idee dat een moeder&dochter band op latere leeftijd hechter is dan met een zoon. Vrouwen gaan samen winkelen, thee drinken en kletsen enz
    Maar ja, misschien slaat het allemaal wel nergens op en kan je als moeder met een zoon net zo close zijn als met een dochter. Hoe dan ook, ik kan me je gevoel best voorstellen en zal je er dan ook zeker niet om veroordelen. Een troost: het schijnt dat 80% van de mensen stiekem droomt van een meisje als eerste kindje!

Groetjes, 10e

#2938711 Quote

Hoi 10de

Wist je dat het schijnt dat jongens liever zijn voor hun moeder dan meiden? haha. Maar ik snap het wel hoor. Ik zou ook heel graag een meisje willen. (heb al een zoontje)

Groetjes Loth

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2938713 Quote

Hoi Loth

Ja is dat zo?? Haha, dat is wel goed nieuws!
    Nou ja, zoals ik net al zei: ik zou zielsgelukkig zijn met een (gezond) kindje, ongeacht het geslacht. Maar als ik in de prenatal loop en ik zie al die schattige meisjespakjes, duim ik toch wel stiekum voor een meisje.

Misschien komt mijn beeld ook wel doordat mijn broer en ik nu heel verschillend met onze ouders omgaan, waarbij ik echt vriendinnen ben mijn moeder en hij toch wat meer afstandelijk is. Bij mijn vriend zie ik het ook…zijn zusje is echt altijd met haar moeder bezig, terwijl mijn vriend zelf veel minder de behoefte heeft om steeds met haar te bellen, te lunchen of thee te leuten.

Groetjes

#2938750 Quote

Hmm, grappig,  bij ons is het anderom. Mijn man heeft nu nog een heel goede band met zijn moeder. Oké, niet in de zin van samen winkelen en thee drinken. Maar kom hem niet aan z'n moeder! Hij is heel lief voor haar, gaat voor haar door t vuur en neemt (bijna) alles aan wat ze zegt. (is handig hoor, ik kan ook goed met haar, dus fluister haar af en toe wat in )
    Maar ik heb helemaal niet zo'n goede band met m'n moeder.
    Ik had dan ook helemaal geen voorkeur, misschien zelfs iets meer voor een jongetje.  Ik heb in september een gezonde zoon gekregen en ben dolgelukkig.

Maar de timing-methode werkt volgens mij wel een beetje. Als je nét voor of na je eisprong klust is de kans groter dat t een jongen wordt. Ongeveer twee dagen voor je eisprong klussen maakt de kans op een meisje groter.
    Bij ons klopte het!

#2938762 Quote

stiekem heb ik ook een voorkeur.Ik wil heel graag een dochtertje.
    Heb een zoontje en dus heb ik wel een sterkte voorkeur ja,maar als alles maar gezond is en erop zit he,dat is het allerbelangrijkste.

liefs nice xxx

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen