Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28713 Wie Is Er Ook Vanaf Augustus Bezig En Het Is Nog Niet Raak

• Auteur

Hallo,

Ik heb in augustus mijn spiraaltje eruit laten halen. Ik heb mijn spiraal 2 jaar gehad, daarvoor altijd de pil. Rondom me heen lijken al mijn vriendinnen erg vruchtbaar. Ze zijn binnen de eerste of 2e maand zwanger. Ik merk dat ik deze maand veel symptomen heb gehad en mijn ongi was 1 dag laten. Ik ben maar 2 dagen ongi geweest en heel weinig. Zou het toch zo kunnen zijn. Ik merk dat ik een volgevoel in mijn buik heb. Ik weet niet of dit nu komt omdat ik het zo graag wil en moeite heb met wachten?
    Heeft iemand van   jullie dat ook gehad. Gewoon maar minder ongi worden en dan toch zwanger? Of hou ik mezelf gewoon voor de gek.

#2938451 Quote

gooi er een keer een testje tegenaan??dan heb je die onzekerheid niet meer en kun je vol goede moed naar de volgende ronde gaan, anders blijf je mischien wel twijfelen!!! en wie weet….zal duimen voor je dat je toch zwanger bent oke?? laat ff weten??

liefs en succes sweety

#2938794 Quote

Ik hou mezelf voor de gek. Toch maar even een testje gedaan en die was negatief. Ja hoop doet leven maar hoop kan je ook voor de gek houden. Ik weet dat in de tijd dat ik aan de pil was veel langer menstruerde en nu na het spiraaltje veel minder. Wel fijn maar ik weet niet of dit juist de oorzaak is dat het nog niet is gelukt.

#2938797 Quote

Hoi,

Ben al iets langer bezig, vanaf mei, maar ik snap wel wat je bedoelt. In het begin had ik nog wel zoiets van we zien wel. Maar al die mensen om mij heen bij wie het wel twee maanden na het stoppen met de pil al zwanger zijn, dat is best lastig. Dat maakt me dan best ongeduldig. Veel succes.

Groetjes Loveme1981

#2938804 Quote

Hallo,

Ik ben pas vanaf begin spetember bezig, maar ik snap wel wat je bedoeld hoor!
    Wij zijn bezig voor nr 3. Van de eerste 2 was ik na 4 maanden en de ander een half jaar zwanger, terwijl mij eigen zusjes binnen 1 á 2 maanden zwanger zijn. Aan de ene kant ben ik heel blij voor hun, maar het steekt wel een klein beetje (ik gun het hun, maar ook mezelf). Als je eenmaal de beslissing hebt genomen zou je het liefst gisteren al zwanger zijn. Maar helaas werkt dat niet zo. En als we naar het gemiddelde kijken, tja, dan moeten we rekening houden met een jaar. Dus ik bekijk het maar zo. Was ik dus toch snel zwanger.
    Nu zit ik ook wel op een ander forum en ook daar lijkt het wel of iedereen supervruchtbaar is. Zoveel meiden die de eerste ronde al meteen zwanger zijn, dat had ik nooit gedacht. Maar ondertussen zijn er ook zoveel mensen die het er vaak niet over hebben al zo lang bezig……..pppffff, op zulke momenten prijs ik me heel gelukkig als ik dit keer weer binnen het jaar zwanger ben hoor!

Maar het liefst natuurlijk NU!

#2938968 Quote

Hallo meiden,

Ik ben in juni al met de pil gestopt, maar vanaf augustus is mijn natuurlijke cyclus weer op gang gekomen. Ik zit nu in de 6e ronde (NOD 21 jan) en vind het ook heel moeilijk om te accepteren dat het zo lang duurt. We willen zo graag een kindje en iedere ronde als het niet lukt is een teleurstelling.
    Je leest toch op het forum regelmatig dat mensen na 6, 8, 12 of nog meer rondes toch zwanger raken dus……

geduld!!  

Groetjes Wietske

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2939462 Quote
    quote: ongedultje schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-01-2008 13:08:35'));

Hallo ongedultje,

Ik ben ook sinds augustus gestopt met de pil, en wacht ook elke maand ongeduldig op het goede nieuws. Ik zit nu in ronde 6 en het begint nu echt te knagen. want ik heb ook een aantal kwalen. ik  denk van het ontpillen  .. Ik ben heel vaak duizilig en heb een onregelmatie cyclus.   Ik hoor ook vaak om me heen dat mensen na 2e ronde al zwanger zijn. dat zet je wel eens aan het denken. Ik weet echt hoe jij je voelt, en wens je veel succes

groetjes Nina

Hallo,

Ik heb in augustus mijn spiraaltje eruit laten halen. Ik heb mijn spiraal 2 jaar gehad, daarvoor altijd de pil. Rondom me heen lijken al mijn vriendinnen erg vruchtbaar. Ze zijn binnen de eerste of 2e maand zwanger. Ik merk dat ik deze maand veel symptomen heb gehad en mijn ongi was 1 dag laten. Ik ben maar 2 dagen ongi geweest en heel weinig. Zou het toch zo kunnen zijn. Ik merk dat ik een volgevoel in mijn buik heb. Ik weet niet of dit nu komt omdat ik het zo graag wil en moeite heb met wachten?
    Heeft iemand van   jullie dat ook gehad. Gewoon maar minder ongi worden en dan toch zwanger? Of hou ik mezelf gewoon voor de gek.

#2939970 Quote

Hallo allemaal,

Ik zou graag met jullie meekletsen.
    Ik zal me even voorstellen, ik ben joyce, 24, getrouwd en uit Noord-Holland.
    Ik ben vanaf eind juli gestopt met de pil na 10 jaar deze te hebben gebruikt en ik had toch zo gehoopt dat ik snel zwanger zou zijn.

Maar dat hopen we natuurlijk allemaal maar het is toch iedere maand weer frusterend als het niet is gelukt.
    Is bij mij ook echt zoeken naar een cyclus die eerst heel regelmatig was en dan ineens weer om de twee weken, dan weer regelmatig, om gek van te worden.

Wij gebruiken nu dus iedere maand trouw de ovulatietesten en die werken prima, alleen is het resultaat er niet echt naar. Dus met wij gaan nu ronde 8 in en dat voelt toch wel heel lang.

Nu zou ik morgen ongesteld moeten worden en ik hoop zo dat dat niet gebeurd, erg spannend dus weer. Heb al wel getest maar iedere keer negatief.
    Iemand tips wanneer ik kan testen en welke merken wat gevoeliger zijn?

Groetjes Joycie

#2940157 Quote

Hoi allemaal,

Ik klets ook even gezellig met jullie mee…
    Ik ga inmiddels ronde 13 in. We zijn in november 2006 gestopt met de pil!
    Tja, dit stelt mijn geduld wel oneindig op de proef hoor! Ik ben nu 25 jaar oud en
    het zou ons eerste kindje zijn… dus ben heel benieuwd.
    Weet eigenlijk ook niet zo goed wat normaal is en wat niet.
    Omdat we nu al ruim een jaar bezig zijn heb ik een afspraak gemaakt bij de gyn. Ik ben heeeeel benieuwd wat zij zegt. Nou ja, gaan het gewoon maar afwachten.
    Ik heb de afgelopen tijd wel gemerkt dat dat een magisch woord is: WACHTEN!

Ik laat het jullie weten!

Groetjes van Daan

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen