Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28714 Bij Wie Duurde Het Bij Het 2e Kindje Langer Om Zwanger Te Raken

• Auteur

Hoi,

Ik heb een vraagje.
    Bij mijn 1e kindje was ik met de eerste keer al zwanger.
    Daar waren wij uiteraard erg gelukkig mee.
    Iedereen zei toen ook tegen mij nou dan hoef jij je niet meer druk te maken bij een tweede.
    Nu vraag ik me toch af of het soms bij een tweede dan in ene wel veel langer kan duren.
    We zijn nog niet zo heel erg lang bezig maar ik was toch nieuwschierig naar andere.

Gr. Suzie

#2938461 Quote

Hoi Suzie

Wij zijn nu alweer zo'n 8 maanden bezig voor de tweede, terwijl het bij de eerste zwangerschap na 5 maanden raak was. Helaas eindigde die in een miskraam na 11 weken en daarna was ik met twee maanden zwanger.
    Kortom, bij ons zegt het kennelijk (helaas) niets. En dat is echt wel balen, had er eigenlijk wel op gerekend dat ik voor 2008 wel zwanger zou zijn. Maar goed, zoals iedereen zegt: heb vertrouwen, het is al twee keer gelukt!
    Succes!
    mamajo

#2938538 Quote

Hoi,

Bij mijn eerste zwangerschap was ik bij de tweede poging zwanger en bij mijn tweede zwangerschap was ik bij de derde poging zwanger. Deze zwangerschap is in november jl. helaas uitgelopen op een miskraam. Zit nu nog te wachten op mijn eerste ongi na mijn miskraam. Ik ben nu heel erg benieuwd hoelang het nu gaat duren voordat ik weer zwanger ben, maar eerst moet mijn ongi weer op gang komen en dat duurt me al weer veel te lang.

Gr. Angie

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen