Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28716 Wat Kan Dit Zijn

• Auteur

Hoi,

Wij zitten in ronde 1 voor ons 3e kindje. Heb v.a. begin dit jaar getempt en deze is op een tweetal dagen na (toen was ik grieperig) erg laag geweest. Heb dus  volgens de templijst  nog geen eisprong gehad. Nu had ik vanochtend een klein beetje bloedverlies bij het afvegen.   Ik was erg verbaasd want normaal als ik ongi  word dan heb ik een zeurend gevoel in m'n buik, nu dus niet. Ik heb een maandverbandje gepakt en deze is eigenlijk nog schoon te noemen, en heb nu dus ook geen bloedverlies bij het afvegen meer, geen ongi dus!   Wat zou dit kunnen zijn? Ik zit nu op dag 30 van m'n cyclus, heb nog nooit een cyclus gehad van 30 dagen, eerder 36 of wat ook wel voorkomt 46 dagen. Wie herkent dit en kan mij zeggen wat dit zou kunnen zijn. Het kan overigens niks met ontpillen te maken hebben, want deze heb ik al ruim 5 jaar niet geslikt.

#2938492 Quote

hoi

heb al gereageerd op mijn erg raar topic!!

liefsss sweety

#2938719 Quote

Sweety, hoe is 't bij jou? Temp nog steeds hoog en nog geen RD's? Het zou toch supergaaf zijn dat je zwanger bent of niet dan? Ik heb geen bloedverlies meer gehad. M'n temp is superlaag 36,2, normaal is die met 36,4/36,5 op z'n laagst bij mij. Ik weet op dit moment ook niet meer wat ik moet denken. Heb al het advies gekregen om een test te doen, maar ja die zal toch niet positief uitvallen, aangezien m'n temp zo laag is lijkt me. Nou ja we wachten de ontwikkelingen maar rustig (ehum) af. Jij succes enne ik duim voor je!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen