Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28717 Hellup

• Auteur

Beste meiden,

ik heb echt een 'probleempje;'
    ik ben nu 3 dagen overtijd.
    heb een zeer regelmatige cyclus   (ben soms 1 dagje later)
    heb 2 testen gedaan allebei neg…
    voel me wel zwanger; pijnlijke gevoelige borsten en al vanaf vorige week di een 'krampachtig' gevoel alsof ik ongi moet worden, maar dit gebeurt dus niet (normaal dus wel…)
    zou ik zwanger kunnen zijn of beeld ik het mezelf in?
    gr chan

ps ik heb al een dochtertje van bijna 3. toen ik van haar zwanger bleek kon ik direct testen. in die tijd slikte ik wel de pil en was pas een maand gestopt.
    daar ben ik nooit meer aan begonnen….zou het nu dus ook anders kunnen wezen doordat het nu allemaal heel natuurlijk is?

#2938475 Quote

Hoi,

Heb je getest met ochtendurine? Vaak zit in deze urine nl. een hoger HCG-gehalte. Ik hoop voor jou dat je te vroeg getest hebt en straks alsnog een positieve test in handen hebt! Succes met afwachten!

#2938478 Quote

hallo!
    bedankt voor je reactie; en nee ik heb niet getest met ochtendurine….(vorige x trouwens ook niet)
    ik wacht nu voorlopig maar af. en ik ga er maar van uit dat het niet zo is.
    maar het zo zo leuk zijn…..
    gr chan

#2938486 Quote

Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent. Helaas heb ik hetzelfde gehad. Ik ben altijd, maar dan ook altijd precies 28 dagen en in 1x was ik 4 dagen overtijd. Ik bleef testen en alle testen waren negatief en na 4 dagen werd ik ongesteld. Ik begreep en begrijp er eigenlijk nog niets van, vooral hoe je lichaam je in de maling kan nemen.

Ik hoop dat in jou geval het niet zo is en je gewoon lekker zwanger bent. Sterkte met afwachten want dat is zo erg gewoon bah! Ik heb vandaag mijn NOD en voel het gewoon aankomen, maar ja er is nog niets te zien. Gek wordt ik van het wachten. We duimen weer.

Liefs Bibi

#2938489 Quote

We weten hoe je je voelt, wij zijn nu 6 dagen over tijd, en we hebben vandaag weer getest (geen ochtend) maar was weer negatief… Snappen er werkelijk niets van, wel een keer bruine afscheiding, en soms krampen en rugpijn, maar het zet gewoon niet door…. erg zenuwslopend. Maar ook hier zal ik het even vragen wat is toch die NOD???

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen