Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28720 Wanneer Starten Met Ovulatietest Na Miskraam

• Auteur

Hoi meiden,

Op 30 november jl. ben ik gecurreteerd, omdat ik een miskraam droeg. Morgen is het 6 weken geleden dat ik gecurreteerd ben en tot op heden ben ik nog niet ongi geworden. Voor mijn zwangerschap had ik een regelmatige cyclus van 28 dagen, maar nu zou ik het echt niet meer weten. Ik heb de ovulatietesten van Sensitest in huis, maar ik zou even niet weten wanneer ik daarmee zou kunnen beginnen, omdat ik nu totaal geen idee heb hoe mijn cyclus is. Kunnen jullie mij advies geven?

Gr. Angie

#2938561 Quote

Hoi Angie,

Ik weet het ook niet, zal ik eerlijk zeggen. ik ben de 28e gecuretteerd en de gyn zei dat het 6 tot 8 weken kon duren voor ik weer ongesteld zou worden.
    Bij een collegaatje duurde het 8 weken, die was ook altijd heel regelmatig ongesteld, daar sloeg het zeg maar een keer over. Ze voelde het wel rommelen na 4 weken, maar er gebeurde niets en na 8 weken was het weer normaal.
    Ik heb zelf ook die tests in huis en twijfel heel erg, wat is een goed tijdstip. Hopelijk heeft iemand voor jou (en dus ook voor mij ) een antwoord.

groetjes, keesje

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen