Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28721 Wie Heeft Er Al Getest

• Auteur

Nou heb ik net getest 2 dagen voor m'n NOD en t was negatief, ik kon toch echt niet langer wachten, nou ja ik heb nog hoop en test over een paar dagen weer, mischien was m'n HCG toch niet hoog genoeg.

Wie heeft er nog meer getest ???

groetjes Buzzz

#2938733 Quote

na 6 dagen overtijd en 2x bruine afscheiding hebben we gisteren getest….NEGATIEF!!!

#2938737 Quote

ik ben nu ruim 4 dagen over tijd…heb ma en di getest, maar allebei neg
    ik wacht nu dus nog ff tot zo of ma en doe dan weer een test….
    voel me wel zwanger; borsten pijnlijk  en rommelende buik en darmen, dus….je weet maar nooit.
    verstandelijk zeg ik maar gewoon dat ik niet zwanger ben, maar mijn gevoel zegt iets anders…
    we wachten af!
    x chan

#2938745 Quote

Ik heb begin december mijn spiraal laten verwijderen en weet daardoor nog niet hoe lang mijn cyclus is. Ik ben maar van het gemiddelde uitgegaan en zou nu dus 3 dagen over tijd zijn. Wij hebben gisteren getest, helaas was deze negatief.

Toch heb ik nog niet het idee dat de duiveltjes snel zullen komen en heb ik last van verschillende dingen:
    – jeuk op mijn buik en borsten
    – veel plassen
    – moeite met de ontlasting
    – maagzuur
    – steken in mijn buik en rug
    – hoofdpijn

Ik geloof dat dat het wel zo'n beetje was. Het zouden zwangerschapskwaaltjes kunnen zijn maar zeker weten doe ik het pas als ik een positieve test heb of als de duiveltjes door komen. En aangezien ik mijn cyclus nog niet ken, kan het dus zijn dat ik te vroeg getest heb.

We hebben besloten om tot volgende week te wachten. Als de duiveltjes dan nog niet gekomen zijn, gaan we weer testen in de hoop dat die dan wel positief is.

#2938758 Quote

Helaas, deze ronde nog geen zwangerschap. Zojuist zijn de duiveltjes gearriveerd. Op naar de 2e ronde: Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Dit keer hebben we een ovulatietest in de aanslag dus misschien wat meer succes.

Het zou leuk zijn, want dan ben ik in oktober uitgerekend. Mijn vriend en ik zijn allebei 24 oktober jarig, dat zou natuurlijk een heel mooi kado zijn.

We gaan er weer voor en zien dan begin februari wel of het gewenste resultaat is behaald.

We hopen er uiteraard wel op!

#2938759 Quote

hoi,

Ik gebruik sinds een de eerste x ovulatietesten en mag de 20 ste pas testen ik ben zo benieuwd..
    toen ik zwanger was van mijn zoontje heb ik geen last gehad van(allerlei kwaaltjes ofzo)het ennige was dat ik een pak eieren per dag opat haha)

dus ik laat het weten als ik weer zwanger ben,.

x nice xxx

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen